חה. ואני בטח היחידה שמחכה בדרך כלל שיהיו 33יצירות אחרי כדי לשחרר את החדשה המוקפאת שלי, כדי שלא לחוש עד כדי כך חשופה..
(וברוב המקרים גם אחרי כמה שעות גלויות נתקפת שוב בהלה ומתקנת את "המעוות")
אני חושב ש- "סימן שאלה"- לא ממש הבינה את הכוונה שלך...
אני מכיר את ההרגשה, איך זה להשקיע ולטרוח, לשפוך את תוגת לבי הכורע אל תוך יצירותי ובסוף לזכות להתעלמות מוחלטת, לא תגובה, לא כלום - אין קול ואין קשב..
לפעמים אני תוהה אם משהו בכלל טורח לעיין ביצירות שלי...
[ליצירה]
חה. ואני בטח היחידה שמחכה בדרך כלל שיהיו 33יצירות אחרי כדי לשחרר את החדשה המוקפאת שלי, כדי שלא לחוש עד כדי כך חשופה..
(וברוב המקרים גם אחרי כמה שעות גלויות נתקפת שוב בהלה ומתקנת את "המעוות")
[ליצירה]
מכיר
אני חושב ש- "סימן שאלה"- לא ממש הבינה את הכוונה שלך...
אני מכיר את ההרגשה, איך זה להשקיע ולטרוח, לשפוך את תוגת לבי הכורע אל תוך יצירותי ובסוף לזכות להתעלמות מוחלטת, לא תגובה, לא כלום - אין קול ואין קשב..
לפעמים אני תוהה אם משהו בכלל טורח לעיין ביצירות שלי...
[ליצירה]
כתוב בצורה יפה יצירתית ומתוחכמת
עם דרך הצגת הדברים לא הסכמתי
בתגובה לסיפור זה, אני עכשיו כותב סיפור שיציג את התמונה בצורה קצת יותר מלאה ( לדעתי , כמובן)
עצתי לדתיה בינתיים - לא לפתח ציפיות יתר מישראל : או לקבל אותו כמו שהוא או להתגרש ממנו, אך אז תצטרך כמובן לוותר על דמי הכיס שהוא נותן לה ולהתפנות מביתו
מכיוון שהיא תחשב מורדת ע"פ ההלכה, גם הילדים ישארו אצלו
כל הבאס"א, בלע"ז
[ליצירה]
זו כנראה מצד אחד ירידה על תושב"ע
ומצד שני על המחקר המודרני
[ליצירה]
[ליצירה]
(במחילה) הנסיון לחריזה פה לא צולח...
אני לא אומר ששיר חייב להיות מחורז, אך אם כבר חורזים אותו, עדיף שהחרוזים יהיו כהלכה
על כך כתב אבן עזרא
"לא תחרוז שור עם חמור/ את השור קח למישור /ואת החמור להר המור"
כמו כן, אוסיף מעצמי שסיומות גם הנה לא מתחרזות ("אנשים" לא מתחרז עם "דיבורים" ) וכו'
[ליצירה]
אמן על דברך! (לכבוד כל הנשים)
זה בדיוק מה שטענתי!
הגבול עובר בהבדל בין היפה, לבין המכוער (ולא בין ה"צנוע" לבלתי- "צנוע")!
לדעתי, שירי אינו מכוער (אחרת לא הייתי מפרסמו...)
אך גם עליו הייתי מוותר על מנת לגדור פרצות דוגמת "בין..." וד"ל.
תגובות