לכתי אחריך
בתרמיל ובמקל
רֵדתי לנהר
להרוות צמאונך
שוטפִי שפתותיך
מאבק המדבר
ריצתי בהרים
בצידת מאכלים
וקטיפה כיסיתיך
בחשוך הימים.
ואת,
מה רצונך את?
לערוגית, שלמדה אותי שיש כאלו שמוכנים לעשות הכל, אבל לא מבינים למה באמת מצפים מהם.
כל כך הרבה פעמים אנחנו נותנים את מה שאנחנו רוצים לתת ולא את מה שהשני צריך לקבל---
אנחנו חושבים מה אנחנו היינו רוצים לקבל, וזה שאנחנו מעניקים, הכלל הזה לא תמיד נכון.
לא יודעת אם היה לי חשוב בכלל לדעת מה *אני* רוצה, אם היה מישהו שהיה עושה בשבילי את מה שאתה ציינת..
בכולופן- באמת חשוב לדעת מה אנשים רוצים מעצמם..
חוצמזה, טוש, איזה יופי אתה כותב!!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
כל כך הרבה פעמים אנחנו נותנים את מה שאנחנו רוצים לתת ולא את מה שהשני צריך לקבל---
אנחנו חושבים מה אנחנו היינו רוצים לקבל, וזה שאנחנו מעניקים, הכלל הזה לא תמיד נכון.
[ליצירה]
לא יודעת אם היה לי חשוב בכלל לדעת מה *אני* רוצה, אם היה מישהו שהיה עושה בשבילי את מה שאתה ציינת..
בכולופן- באמת חשוב לדעת מה אנשים רוצים מעצמם..
חוצמזה, טוש, איזה יופי אתה כותב!!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
...
אני מסכים עם מתקרבת.
זאת ציניות קצת מוגזמת.
לא שיש לי בעיה עם בדיחות שחורות, אבל איכשהו אני מגלגל אותן מתחת לשפם לאדם אחד או שניים שאני יודע שלא יחשבו מיד על מקרים שהכירו וכד', ככה שיש הבדל בין זה לבין להשתמש בזה כפאנץ' ליין לסיפור יצירתי.
[ליצירה]
מאורה (ואחרים)
כוונתי ב"חזרה בתשובה" כאן היא לא לשבת שלוש שנים בישיבה וללמוד תורה. ואתר זה לא אמור לעמוד בסטנדרטים של הלכה (מי שציינה וידוי על חטאים בין אדם למקום והיכן הוא אמור להעשות). כוונתי כאן היא שלא ברור מהשיר אם הכותב בא לספר לנו על סטיותיו או על חיבוטי נפשו וחרטתו. אם מדובר על אפשרות א', אז המסקנה די ברורה, לאור מקרי הצנזורה מהעבר.
תגובות