לכבוד חברת הארונות שיצרה את הארון של "נרניה"

כנראה באנגליה?

 

שלום

קוראים לי דני חן ואני בן תשע, גר ברמת גן ולומד בכיתה ד'.

קראתי את הספר "האריה המכשפה וארון הבגדים" ואחרי כן ראיתי את הסרט של נרניה ומאוד אהבתי. כן אהבתי שילדים נכנסים לארון ויוצאים בארץ אחרת שיש בה יער קסום, מכשפה וגם אריה גיבור.מול הבית שלי אין יער קסום, רק בתים בתים ובתים.

בבית שלי עומד ארון קיר גדול מאוד מעץ טוב, ארון ישן צבוע בחום כהה כזה, אני חושב שהוא כמעט ריק. אבא אומר שהוא היה שייך לאבא של סבא שחי לפני שישים שנה. תמיד תמיד אבא  סוגר אותו במפתח, שם את המפתח בכיס ויוצא לעבודה.

זה קרה לפני יומיים. שיחקתי עם אחי הקטן מחבואים. לא ידעתי איפה להתחבא, ראיתי את הארון והוא היה פתוח!

החלטתי להיכנס לתוך הארון עמוק עמוק, אמרתי, הנה יכול להיות שהארון הזה מוביל לארץ נרניה. כי זה ארון מיסתורי, שאבא תמיד סוגר.

נכנסתי לארון, היה שם חושך מצרים ונורא פחדתי. יכולתי לעמוד שם. מיששתי את הפנימה שלו ולא היה שם כלום. לוח עץ עמד בצד השני של הארון. אז דפקתי עליו. אח שלי שמע את הדפיקות, חשב שדופקים בדלת ושאל: "מי שם?"

שמעתי את "מי שם?" וחשבתי שעונים לי מארץ נרניה, אז אמרתי: "זה אני דני, תנו לי להיכנס לארץ נרניה!"

ואז בדיוק נפלתי על לוח העץ והלוח יצא, והארון נפל אחורה אל הרצפה והרגשתי אור וחשבתי שאני בנרניה. אבל אז ראיתי שבעצם הלוח יצא מהמקום, הארון נפל וגם אני נפלתי אחורה!

אמא מאוד התרגזה. וכשאבא בא הוא דרש הסברים. אז סיפרתי לו על נרניה ועל הארון שמוביל לשם והוא אמר: "אז תכתוב לחברת הארונות של נרניה שיתקנו לנו אותו. כי הרסת את הארון!"

אז שאלתי אותו למה הוא סוגר את הארון והוא ענה שזה בגלל שהוא לא רוצה שניכנס לשם ונהרוס אותו

ועכשיו אני מבקש מכם – אולי תוכלו לשלוח ארון מכושף או נגר שיסדר לנו ארון כמו שאתם בניתם?

 

תודה רבה

דני חן