בינות לעבי השמיכה
שמיכת פוך השלג.
מגלה פתע את שחור שערך
הבולט על רקע הלבן
ופנים
מחייכות
בחן
אחר כך
מביט אל החלון
מעובה באדי קור
מביט אליך בחמדה.
את דופקת על השמשה
ואני
כאן
בבית
מיד אצא...
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
עדת הכונפות
פורשת כנפיה
דורכת בטלפיה,
פני עגל רבוע
עם איפור צבוע.
כנופית הכונפות
במראן מעלפות
ולא מחמת יופיין
ולא מחמת אופיין
אלא בשל כיעורן
וקירזול שערן.
[ליצירה]
---
חלק ב' של המלצתי
"אמרת לי להיאחז בכוכבים
לא סיפרת שבאור יום הם נכבים"
היום קראתי בניתוח ספרותי על שירי ביאליק כי הכוכבים בשיריו מורים על מזל אכזב, מזל שבתחילה שם עליו יהבו ולאחר מכן בגדו בו:
"הכוכבים רימו אותי\ היה חלום אך גם הוא עבר" (מתוך הכניסיני תחת כנפך)
יש הרואים בשורה זו את חלום האהבה שנגוז,תמונת הכוכבים שהם בבחינת העולם האידאלי שגם הוא רוצה באדם הרחוק.