• צור קשר
  • נספחים
    • קניה / מכירה
    • טריוויה
    • לוח עברי לועזי
    • שמך בפסוק
  • הרשמה
  • אקראית
  • יוצרים
    • אחרונים
    • ראשונים
    • לפי א ב
  • יצירות
    • אחרונות
    • ראשונות
    • לפי א ב
  • עמוד הבית
מביאה לך חומר טוב.

גדולים מעשי אלוהי...

  • 26/4/2006
  • עוד אחד .

תגובות

  • Image חיים נוי 26/4/2006 22:40:41
    אהבתי! תודה
    zocor hieple.net zocor etken maddesi
    cordarone amiodarone cordarone medicin cordarone
    lamictal iskustva rileytech.net lamictal 50 mg tablete
    prograf tacrolimus link prograf
  • Image ערוגה . 27/4/2006 23:04:08
    לא כל דבר בנאלי הוא קיטש. להפך, אני חושבת שהבחירה של הגוונים, והסתפקות בשני סמלים מרחיקה את זה ממחוזות הקיטשיות במובן שמייחסים לה היום, וחבל שאתה עצמך יוצר ציניות אצל הצופה עוד קודם שנפגש ביצירה. דבר שני, קצת מפריע לי הפונט. הוא לא כ"כ קריא, במיוחד בחלקים שעולים על השמש.וחבל, זה נראה קטע יפה, ובניגוד להזמנה לחתונה אולי כאן היה מקום לשים קצת יותר ממנו.
    zocor hieple.net zocor etken maddesi
    flutamida vademecum link flutamida alopecia
    buscopan hund sentencingguidelines.co.uk buscopan preis
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
  • Image עוד אחד . 27/4/2006 10:58:52
    תראו, אם לא הייתי אוהב את זה , אז זה לא היה מתפרסם כאן. אבל מעבר לאיכות העבודה,אני לא יכול להתעלם מזה שהנושא, זוג מול שקיעה,קישטי- במובן שאין בו טיפת מקוריות. אבל שוב זה לא חייב להפריע לי, ואני מרוצה מאיך שזה יצא ושמח שגם אתם
    zocor read zocor etken maddesi
    lamictal iskustva rileytech.net lamictal 50 mg tablete
  • Image חיים פינקסון 27/4/2006 00:33:18 למה קיטש?
    נתחיל בזה שאהבתי. מדוע לקרוא ליצירה קיטש? הרי את היצירות של גדולי האומנים ניתן לראות במוזיאונים או שהם תקועים בבית של איזה מיליונר ומה שרשים לנו לראות זה העתקים חיוורים של המקור, אז אם זאת יצירה מקורית שלך, זה לא קיטש. לפחות על פי דעתי.
    ibuprofen gel ibuprofen 800 ibuprofen kruidvat
    buscopan dosierung bioselect-us.com buscopan plus
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
  • Image צוקו באייר 26/4/2006 23:52:25
    יופי של יצירה ממש לא עוד קיטש העיני
    zocor read zocor etken maddesi
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    buscopan forte buscopan buscopan
    cialis coupons online discount card prescription coupons prescriptions
  • Image חיים נוי 29/4/2006 11:53:29 חייב תגובה נוספת!
    אני מסכים עם חיים פינקסון ודברי ערוגה בכל לבי! יצירה מקסימה ולא קיטש קיטש הינה אומנות בפני עצמה התופשת תעוצה גדולה בזמן האחרון וזה איננו קיטש זו יצירה רגילה המותירה את הצופה עם תהייות! ביצוע מושלם ואיכותי. שוב תודה אף שהקוטרת לא מתאימה! חיים
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    ibuprofen gel blog.tgworkshop.com ibuprofen kruidvat
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    cordarone amiodarone cordarone medicin cordarone
עוד אחד .
  • מילא
לקט יצירות
  • האדם החושב
  • אימפרסיוניזם
  • שפע עתיקות
  • מכה ראשונה של חורף
  • אלול בגינה
קשור אלי
  • תגובות עלי
  • תגובות שכתבתי
  • [ליצירה] אהבתי! תודה
    zocor hieple.net zocor etken maddesi
    cordarone amiodarone cordarone medicin cordarone
    lamictal iskustva rileytech.net lamictal 50 mg tablete
    prograf tacrolimus link prograf
    [ליצירה]
  • [ליצירה] לא כל דבר בנאלי הוא קיטש. להפך, אני חושבת שהבחירה של הגוונים, והסתפקות בשני סמלים מרחיקה את זה ממחוזות הקיטשיות במובן שמייחסים לה היום, וחבל שאתה עצמך יוצר ציניות אצל הצופה עוד קודם שנפגש ביצירה. דבר שני, קצת מפריע לי הפונט. הוא לא כ"כ קריא, במיוחד בחלקים שעולים על השמש.וחבל, זה נראה קטע יפה, ובניגוד להזמנה לחתונה אולי כאן היה מקום לשים קצת יותר ממנו.
    zocor hieple.net zocor etken maddesi
    flutamida vademecum link flutamida alopecia
    buscopan hund sentencingguidelines.co.uk buscopan preis
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
    [ליצירה]
  • [ליצירה] תראו, אם לא הייתי אוהב את זה , אז זה לא היה מתפרסם כאן. אבל מעבר לאיכות העבודה,אני לא יכול להתעלם מזה שהנושא, זוג מול שקיעה,קישטי- במובן שאין בו טיפת מקוריות. אבל שוב זה לא חייב להפריע לי, ואני מרוצה מאיך שזה יצא ושמח שגם אתם
    zocor read zocor etken maddesi
    lamictal iskustva rileytech.net lamictal 50 mg tablete
    [ליצירה]
  • [ליצירה] למה קיטש? נתחיל בזה שאהבתי. מדוע לקרוא ליצירה קיטש? הרי את היצירות של גדולי האומנים ניתן לראות במוזיאונים או שהם תקועים בבית של איזה מיליונר ומה שרשים לנו לראות זה העתקים חיוורים של המקור, אז אם זאת יצירה מקורית שלך, זה לא קיטש. לפחות על פי דעתי.
    ibuprofen gel ibuprofen 800 ibuprofen kruidvat
    buscopan dosierung bioselect-us.com buscopan plus
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    [ליצירה]
  • [ליצירה] יופי של יצירה ממש לא עוד קיטש העיני
    zocor read zocor etken maddesi
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    buscopan forte buscopan buscopan
    cialis coupons online discount card prescription coupons prescriptions
    [ליצירה]
  • [ליצירה] חייב תגובה נוספת! אני מסכים עם חיים פינקסון ודברי ערוגה בכל לבי! יצירה מקסימה ולא קיטש קיטש הינה אומנות בפני עצמה התופשת תעוצה גדולה בזמן האחרון וזה איננו קיטש זו יצירה רגילה המותירה את הצופה עם תהייות! ביצוע מושלם ואיכותי. שוב תודה אף שהקוטרת לא מתאימה! חיים
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    ibuprofen gel blog.tgworkshop.com ibuprofen kruidvat
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    cordarone amiodarone cordarone medicin cordarone
    [ליצירה]
  • [ליצירה] קודם כל, אני לא רוצה להתלהם, רק להגיב מהירהורי לבי, ו"הכל ברוח טובה". 1."שיחות", "מידות" ו "סיפורים", נכתבו כפי שאמרם רבי נחמן. חיבורים אלו , ןגם ליקוטי מוהר"ן, "עצות, שנכתבו ע"י ר, נתן נחשבים הכתבים הקאנוניים. 2. להתייחס למבנים הלכתיים מופשטים כאומרים משהו על המציאות... זה יותר גרוע מרמבמיסט, זה "בריסקר", וזה כבר בעיה שלך... 3. סבבא. 4. אם אתה רמבמיסט... טוב כל אחד והשריטות שלו. באמת אם מתעקשים לתת לכל דבר הסבר לוגי נשארים בסוג של גשמיות. שוב - כול אחד והמסגרת שהוא בוחר לעצמו- אם אתה מעדיף להיכבל לחוקיים לוגיים, שיהיה לך בכיף. אבל אין סיבה לא להיות אופטימי. גם אחרי תשובת אלוהים לאיוב, גם אחרי התובנה שהאדם לא משנה את העולם- איך אפשר להעביר ככה את החיים? זאת פרשנות לא מוצלחת לאיוב מהסיבה הפשטוה שהיא לא מעניינת. אם אתה לא מסוגל לחיות בתחושה שלמעשים שלך יש משמעות אז למה לחיות? לעזזאל אני שונא לכתוב בקטעים ממוספרים... ההסטוריה כולה ולא רק הדוגמאות הם סיפורו של האדם המחפש להמליך את עצמו על העולם כפי שמבטא המיתוס היווני. היא גם הסיפור של ההכרה בחוסר התכלית של התנועה הזאת. ההתמודדות של הפאגנים ושל המונותאיסתים באמת די דומה. אבל בסופו של דבר האופציה המונותאיסטית כן מחדשת משהו ( לפחות בפן החסידי/ ציוני של היהדות, שהוא אולי די צעיר אבל הי- זה הפן שלי) בכך שהיא אופטימית. יש סיבה לבריאה, יש מטרה לאדם, יש טרקלין בסוף הפרוזדור. יש גאולה. וזה לא הREDEMPTION הנוצרי שמגיע מלמעלה, אלא זה משהו שהאדם יוצר. הגאולה היא לא רק ראיית הדברים כמו שהם, החזרה לעבר. למרות שזה צעד ראשוני וחשוב, וכלל לא פשוט. יש חידוש, יש בריאה ולידה. כל הזוהר מלא ב"זיווגים" שכל עניינם היא ליצור משהו חדש. אמם יש גם ניסוח של "תיקון" ושל "איחוד" אבל זה לא רלבנטי מבחינת התודעה האנושית. אנחנו צריכים לקחת את העולם כמו שקיבלנו אותו ולהפוך אותו למשהו יותר מוצלח.. ותכלס, זה בטח לא המקום בשביל לחפש תהילה, ואני לא סוג הבנאדם שמתזמן את הפעולות שהוא עושה.
    diflucan 50 link diflucan 50
    cardura site carduran
    flutamida vademecum blog.halan.se flutamida alopecia
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    buscopan dosierung bioselect-us.com buscopan plus
    buscopan forte buscopan buscopan
    cialis sample coupon prescription coupon cialis coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] טוב. אז קראתי 3 פעמים ועדיין קצת קשה לי. אפילו הרבה. אך בכל זאת למיטב הבנתי כך הם הדברים:: האתמול, העבר , הוא העשב הגבוה, המאפשר תיקוות גדולות, כי לא רואים דרכו. התיקווה היא שנוכל על הכל, אפילו על המוות, וכמו יחזקאל נוכל להחיות עצמות יבשות. אפילו את הזיווג הבלתי אפשרי של היום בלילה נוכל (האפשרות לאהבה בכלל? להתגבר על הפער המגדרי ולגשר בין המינים? אולי השלום הסופי בין השמש והירח במדרש בבראשית? או אחדות באופן כללי?) מכאן והלאה הרבה יותר מעורפל לי: לקחת את ידי עכשיו- החיים מתקדמים מתמסדים,נהיים פחות תמימים. לא ברור מה עבר תחת ידך, למה התכוונת במעשיך. הכל פחות הרמוני. או אולי: אז- בדשא הגבוה, במעשה תמים, הכול היה יכול להיות. החספוס המילולי- היום בדשא הנמוך, הדברים ברורים וחד משמעיים, חסרי דמיון ומפוכחים. וזיכרון של האפשרויות האנסופיות של אתמול, של מילים גולמניות, מחוספסות, ללא משקל הנסיון והציניות, לא מושחזות ומחודדתו, אומרות את מה שהם מתכוונות ולהפך- נתונות טעם לחיים גם היום, ואפילו תקוות לעתיד או משהו כזה... נוגע בכל מקרה. תודה. נביש
    zocor read zocor etken maddesi
    arcoxia spc click arcoxia 90
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    [ליצירה]
  • [ליצירה] על "יופיו של יפת באוהלי שם" שמעת? הסצנה היא תנכי"ת, ולא זכור לי שיש בה איזשהו אלמנט נוצרי מופגן (מלבד המיקום), בטח שלא בפרט הקטנטן מתוכו שבו השתמשתי. ואם אפשר להשתמש בשירה נוצרית ומוסלמית בשביל חזנות ולהלחין פסוקים (כפי שנעשה במשך דורות והוכשר ואף עודד ע"י הרב עובדיה) אז למה לא בשביל לצייר פסוק? חוצמזה שהתמונה די מטושטשת, וציינתי את המקור רק בשביל ההגינות, ולא בשביל לשים דגש על המקור. הבעיה היחידה שאולי יש בציור היא האנשה של האל, שגם הנוצרים התנגדו לה, ונראה לי שזה רק רמוז בקושי, ואם לא מציירים פנים או משהו שהוא בברור ציור דמות האל, לא צריכה להיות בעיה. תודה בכל זאת על האכפתיות, ופעם הבאה אשתדל לא להתעצל, ולחפש מקורות יותר ברוח היהדות
    cardura site carduran
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    zocor hieple.net zocor etken maddesi
    buscopan dosierung bioselect-us.com buscopan plus
    lamictal iskustva read lamictal 50 mg tablete
    [ליצירה]
  • [ליצירה] הטבע הוא לא סרט של דיסני. לפעמים הוא זורק לנו לפנים את המציאות הכואבת, של המוות, החידלון. יש לך עין מצויינת את חייבת מצלמה באכות גבוהה יותר!
    evista precio revista caras evista precio
    cardura link carduran
    buscopan forte buscopan buscopan
    [ליצירה]
  • [ליצירה] בן גורין הוא הכינוי העברי להוגה הדעות הנודע מיכה ברדיצ'בסקי. מיכה יוסף בן-גוריון (ברדיצ'בסקי) (1921-1865) , סופר והוגה דעות עברי יליד אוקראינה. קרא לשינוי ערכים בתפישת היהדות, ותבע השתחררות מהדוגמה ששלטה בדת, במסורת ובהיסטוריה הלאומית היהודית. כתב בעברית, ביידיש ובגרמנית. בין יצירותיו הידועות "קלונימוס ונעמי". (ע"פ ויקיפדיה)
    ribavirin ilacabak onlineseoanalyzer.com ribavirin wiki
    diflucan 50 read diflucan 50
    zocor read zocor etken maddesi
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
    cialis sample coupon open cialis coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] מר פרידמן הניכבד (אך המתעקש שיתיחסו אליו כאל מסטול) חסר לי במאמר שלך סיכום, שאולי יבהיר למה ראית צורך במשל היווני (המעט סתום לטעמי) ואת הקשר שלו להצגת הדברים בעין היהודית. מכיוון שלא הצלחתי לסכם לעצמי מה ניסית לומר בדיוק, הביקורת שלי תהיה נקודתית בדברים שהפריעו לי. לגבי רבי נחמן, הציטוט פשוט לא נראה לי מקורי הוא לא מתנסח ככה בדרך כלל (אם כן אשמח לדעת מאיפה זה לקוח) זה יותר נשמע כמו ארז משה דורון או מישהו בסגנון. לגבי הטענה על כוח נפרד. לא ברור לי מה אתה טוען. כשר' נחמן מדבר על דיבור עם האברים, הוא לא מתכוון שיש להם יישות עצמית. זו פשוט דרך להתגבר על הפעולה הרפלקסיבית של האדם. המקורות שהבאת בעניין כולם מובנים מתוך הקשרם המקורי, ולא מציינים שום יחס מיוחד לגוף. מה שאתה מתאר כקטרזיס אינו אלא האדם עצמו. ולא שיש לי הוכחות לזה אבל אני גם לא מבין את שלך. לגבי אליהו- מי אמר שהייתה לו ודעות? וכבר לימדונו ה"מי השילוח" ור' צדוק מלובלין וכמובן גם קירקגור על אלו שפעלו את הפעולות הדצתיות הגדולות ביותר דווקא מתוך הספק. היהדות בוודאי לא מקבל את העול כמות שהוא. הציווים ה"גשמיים" נתפסים כהמשכת קדושה לעולם הגשמי. איננו מעונינים בגשמיות, וגם לא ברוחניות "שלא מהעולם הזה" סטייל ישו. אנו מוניינים להעלות את הכאן והעכשיו, למשמע אותו. לא צריך להאתעמק במושגים של כוח עליון ונסתר בשביל זה. עצם האקט של לקיחת פעולה בנאלית והפיכתו למעשה "דתי" ממשמעת אותו, חוצה את הגבולות שבין הגשמי לרוחני. "רוחני" בהקשר זה הוא דבר בעל משמעות. (אפילו עם זו משמעות רק במסגרת המערכת הסגורה של הדת. שכן מסגרת זו טובה כמו כל מסגרת אחרת) המקרים ההסטוריים שציינת אינם תיאור של האדם הנותן לכוח אחר להשטלת עליו. להפך זה האדם בשיא אנושיותו. המהפכנים בצרפת ביקשו להרוג את ה"מלך" בכל הרמות- כלומר גם להרוג את אלוהים ולהמליך את עצמם. אין שום מרחק בין השכל לאדם. הרצון הוא אותו רצון, ולא קיים דבר מלבדו. שוב- המאמר עצמו מעורפל ולכן אין לי איך להתקיף אותו חזיתית. אולי הדברים שאתה אומר בסופו של חשבון לא כל כך רחוקים ממה שאני חושב. נביש [ליצירה]
  • [ליצירה] מודה אני למדור ה"יצירות אקראיות" שזימן לי מפגש חפוז עם ידיד גמוז, כי כל המיקרים הם מאיתו יתברך ויש בזה גם כן סדות גמוזים והעניינים ידועים ומבוררים ליודעי ח"ן ולאנ"ש ויעויין שם מה שכתבנו באריכות ודו"ק ובאשר לפיהוקיך, כבר ידוע מה שנינו שהבטלה מביאה לידי שיעמום ומה שפירש רש"י על אתר שעמום- שגעון, ורק משיגיונות אפשר שיהיו נכתבים מזמורים נאים כמש"כ "שגיון לדויד" והדברים נפלאים ויקרים מפז רב ועי"ש ודו"ק
    evista precio ecarlos.net evista precio
    diflucan 50 realtycollective.com diflucan 50
    zocor read zocor etken maddesi
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    [ליצירה]
  • [ליצירה] כמה הבהרות: את הידיים צייר מיכאלנג'לו, בציור 'בריאת האדם'. השאר זה שלי (בעזרת הפוטושופ) הטקסט: "על זאת יתפלל כל חסיד אליך לעת מצא רק לשטף מים רבים אליו לא יגיעו" (תהילים לב ו) היה אמור להיות משולב בתמונה, אבל לא הצלחתי לעשות את זה קריא, אז בצער רב וויתרתי, ולכן זה בכותרת. תהנו
    prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
    arcoxia spc speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90
    voltaren voltaren precio voltaren precio
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    [ליצירה]
  • [ליצירה] הצהוב זה חתימה ישנה שלי שבטעות שמרתי. זה ש.פ
    cordarone amiodarone cordarone medicin cordarone
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
    [ליצירה]
  • [ליצירה] בפוטושופ, אבל בלי אפקטים...
    cordarone amiodarone cordarone medicin cordarone
    [ליצירה]
התחברות
שכחתי סיסמה
צרו קשר עם צורה
צורה

מנחם דוד
דברו איתי בפייס
  • שיעורי גיטרה
  • שאלנה - אתר טריוויה
  • לוח עברי לועזי
  • רגל ראשונה- ספרים ומוזיקה
דוגמית מדפי היצירות
  • לחבק >>> יצחק גור
  • פוקוס ירוק >>> מנחם דוד
  • אוצר מילים >>> מנחם דוד
  • you are connected >>> מנחם דוד
  • על הכתיבה >>> לבנה אדלר
  • תפילה >>> לבנה אדלר
  • השתחוויה >>> מנחם דוד
כמה מהיוצרים
  • אמונה
  • ילד .
  • צחיח כהוגן
  • אביה
  • רועי זמיר
  • רון
חזותי
  • הטיפה המרה
  • נוף
  • החצר הקדמית
  • ללא כותרת
  • אור
  • דאדא
  • אלקנא
  • מכתב
  • ילדה סוכר
  • שום יופי אינו דומה
  • דייט
  • ספסל
Copyright 2012 Piccolo Theme. All rights reserved. הזכויות לאתר שמורות למנחם דוד 1974
דף הבית   |   הרשמה   |   יצירות אחרונות   |   יוצרים אחרונים   |   צור קשר
עולים מעלה