[ליצירה]
טל-
זה מקסים כל כך וכואב... תודה רבה על השיר הנפלא!
מאחלת לך שבעזרת ה' במהרה:
דמעות שנמסתי- יהפכו מקוה ישראל
חילים שתיעבתי- יטהרו בתוכו
גאולה שהאמנתי- תמהר לבא שלימה
בית, מקדש ששכלתי- יבנה במהרה!
אוהבת אותך כל כך!
[ליצירה]
שה' יברך אותך ואת כולנו! אני כל כך מנסה לבכות מאז הגירוש ואני לא מצליחה, גם עכשיו לא, אבל זה נגע לי בנשמה. הכאב הצורב הזה, הצלקת הנצחית שתשאר חרותה בנשמתנו עד בא הגאולה. האובדן והאיבוד של הדברים הכי קדושים וטהורים ושל עצמנו. זה כל כך אמיתי ובטאת את זה בכזו רגישות וישרות. תודה רבה. שנשמע רק בשורות טובות.
[ליצירה]
תודה על התגובה.בקשר לשתי השורות שציינת יכול להיות שזה שמע יותר טוב אבל זה לא אני. ביחס לשורה השלישית זה כך בכוונה כדי להדגיש את הצימאון שאין לו סוף ואחריו את הריחוק הגדול שבין נפשי ל-אליך.קצת קשה לי להסביר את זה, מקוה שזה מובן...
[ליצירה]
יש לי מן חלום כזה, לרוץ בשדות עם הרוח והשמש, ולהרגיש קלה ומרחפת מרוב אושר. מה שכתבת הוא פשוט יפיפה! בעזה יום אחד גם נזכה, או שאולי כבר זכית... רק טוב!
תגובות