[ליצירה]
שה' יברך אותך ואת כולנו! אני כל כך מנסה לבכות מאז הגירוש ואני לא מצליחה, גם עכשיו לא, אבל זה נגע לי בנשמה. הכאב הצורב הזה, הצלקת הנצחית שתשאר חרותה בנשמתנו עד בא הגאולה. האובדן והאיבוד של הדברים הכי קדושים וטהורים ושל עצמנו. זה כל כך אמיתי ובטאת את זה בכזו רגישות וישרות. תודה רבה. שנשמע רק בשורות טובות.
[ליצירה]
תודה על התגובה.בקשר לשתי השורות שציינת יכול להיות שזה שמע יותר טוב אבל זה לא אני. ביחס לשורה השלישית זה כך בכוונה כדי להדגיש את הצימאון שאין לו סוף ואחריו את הריחוק הגדול שבין נפשי ל-אליך.קצת קשה לי להסביר את זה, מקוה שזה מובן...
[ליצירה]
כל כך כל כך אמיתי ונכון! לפעמים אנחנו כל כך מנסים וה' כאילו נעלם לא שומע ולא רואה, נותן לרשע להשתולל בעולם. אבל באמת הוא מכוון את זה שיהיה בדיוק כך! עד לגאולה השלימה במהרה!
תגובות