מאחר וזו סקיצה אני מדגיש סקיצה על כן הרעיון נפלא
ממצה לחלוטין את כולו ולכן כה אהבתי יצירה זו.
להערות של אסף ארצי: ישנם דברים מספר שהוא
צודק בהחלט אבל במקרה זה עינין הדם הוא נפלא כי אינו זורם מהרגל אלה מהלב השותת והוא מטפורי.
מאחר וזו סקיצה שנבחרה לשמש כמודל לציור המקורי אין לקחת בחשבון את כל שאר הדברים מפני שהם ישתנו בהתאם לצרכים של האומן בשעת ביצוע היצירה
הסופית.
אהבתי והתרשמתי מהיצירה המוקדמת.
תודה חיים
חזרה על roots, והפעם בהגדלה. למה הדם נוזל מלמעלה? העקירה היא בכף הרגל. איפה הבורות באדמה שמותירים השורשים הנעקרים? (איפה האדמה? העשבים נראים כמרחפים באוויר)
החיפושית מוסיפה חיים לציור, אולי כדאי לכוון אותה מהרגל והלאה, כאילו היא בורחת מתנופת הרגל הנעקרת.
הרגל נראית מדויקת ואמיתית, מרגישים את הכאב של התלישה.
תודה
[ליצירה]
מאחר וזו סקיצה אני מדגיש סקיצה על כן הרעיון נפלא
ממצה לחלוטין את כולו ולכן כה אהבתי יצירה זו.
להערות של אסף ארצי: ישנם דברים מספר שהוא
צודק בהחלט אבל במקרה זה עינין הדם הוא נפלא כי אינו זורם מהרגל אלה מהלב השותת והוא מטפורי.
מאחר וזו סקיצה שנבחרה לשמש כמודל לציור המקורי אין לקחת בחשבון את כל שאר הדברים מפני שהם ישתנו בהתאם לצרכים של האומן בשעת ביצוע היצירה
הסופית.
אהבתי והתרשמתי מהיצירה המוקדמת.
תודה חיים
[ליצירה]
חזרה על roots, והפעם בהגדלה. למה הדם נוזל מלמעלה? העקירה היא בכף הרגל. איפה הבורות באדמה שמותירים השורשים הנעקרים? (איפה האדמה? העשבים נראים כמרחפים באוויר)
החיפושית מוסיפה חיים לציור, אולי כדאי לכוון אותה מהרגל והלאה, כאילו היא בורחת מתנופת הרגל הנעקרת.
הרגל נראית מדויקת ואמיתית, מרגישים את הכאב של התלישה.
תודה
[ליצירה]
לא רציתי להיות הנודניקית היחידה, כי באמת התרשמתי מהשיר, אבל שלושת הזקנות המיטולוגיות, זה עיוות מאוחר יותר. במקור מדובר על the maid, the mother and the crone, שזה אומר שאחת צריכה להיות צעירה מאוד, אחת אימהית והאחרונה זקנה. הייתי ממש מציעה לך לקרוא "Sandman" של נייל גיימן. היצירות שלך ממש מקבילות לקו שלו.
נהנית מאד.
[ליצירה]
הלך רוח - תודה!!!!! איזו מחמאה נהדרת! תמיד רציתי להגיע לרמות כאלה - כשהמוח הבריא חוצה את גבולותיו, משאיר מאחוריו את כבלי המציאות המקבעת את כולנו... הלוואי וזה באמת יקרה.
שבוע טוב!
[ליצירה]
וואו! רב האנשים לא מרגישים כ"כ בטוחים בעצמם ורגשותיהם כדי לצאת בהכרזות כאלה. חלק מהחרוזים היו נשמעים לי קצת מאולצים, אבל סה"כ שיר ממש מתוק!
אגב - עדיף ליקאר שוקולד על הבוקר! : )
תגובות