אוף!היושבת בגנים-שברת את ליבי..
התמונה מעולה מבחינת החדות שלה והזוית..איך שרואים את הבליטות האלה על הדף...
גם הרעיוון יפה השם נפלא....
שלא נדע עוד צער..בע"ה....
[ליצירה]
אוף!היושבת בגנים-שברת את ליבי..
התמונה מעולה מבחינת החדות שלה והזוית..איך שרואים את הבליטות האלה על הדף...
גם הרעיוון יפה השם נפלא....
שלא נדע עוד צער..בע"ה....
[ליצירה]
אוף אני גם רוצה להיות בים בחורף....
אכן עוד אחת מפלאי העדשה של "קצת אחרת", תמונה פשוט עוצמתית שמשדרת המון!
שימו לב גם להשתקפות השקטה של הסלעים במים שמהווים ניגוד מדהים לבלגאן שלמעלה.
קצת אחרת בהחלט יש לך את זה! (ותלכי ללמוד כבר צילום מקצועי...)
[ליצירה]
א. "הלך רוח"- אם הייתי יודע לעבוד עם תוכנות עריכה אפשר היה לומר אולי שאני ערכתי את זה... (מה גם שאני מתנגד לָדָבָר עקרונית...)
ב. אם כבר דיברתם על הנושא אז אכן התמונה צולמה בכפר-דרום באווירה ובתחושות של אותם הימים של לפני-גירוש (וסליחה שאני עוד פעם מערב את הנושא)
חג סוכות שמח לכולם!!
[ליצירה]
תמונה מעניינת,
אגב זה שהיא בשחור לבן לא הופך אותה לילדה של פעם אלא אם כבר לתמונה של פעם- חשבי על כך.
מעבר לזה היתי ממליץ לשים את האובייקט (הילדה) לא בדיוק באמצע אלא יותר בכיוון המנוגד להסתכלות (צד שמאל של התמונה).
בברכת ביקורת בונה,
יוחאי
[ליצירה]
הסבר קצר לתמונה:
לראשונה בחיי הזמינו אותי לבוא לראות את השוק ודי הזדעזתי (כן גם אני צמחוני-מודה) אז במקום לברוח כמו טיל החלטתי לתת את הפן האחר, התמונה אגב צולמה לא בערב יוה"כ אלא כמה ימים קודם (כשלא היה בלאגן)
חג סוכות שמח לכולם!
[ליצירה]
חברים יקרים-
לרגל שנה לגירוש, התמונה מוצגת ב"מרכז בגין" בירושלים במסגרת תערוכה של אומני בנימין.
ממולץ מאד לבוא,להתרשם, לראות ולזכור.
התערוכה תהייה פתוחה עד ט"ו באב.
בשורות טובות,
יוחאי.
[ליצירה]
תמונה יפה ומעניינת, יפה שהתכופפת וצילמת מגובה האדמה- רואים את זה, אולי היה כדי קצת לפתוח את הצמצם כדי שהרקע יהיה קצת מטושטש.
באיזה מצלמה את מצלמת?
תגובות