יוחאי היקר אין לי מושג על מה הויכוח כן יצירה או לא יצירה! לי אישית אין כלל ידע בצילום ואיני מתיימר
שאני מבין בה יצירתיות בצילום,
כל שאוכל לומר הוא שהצבעים כה נפלאים ותואמים האחד את השני שזה טרוף עד כדי להכניס את הצופה
לשלווה ולעונג רגעי.
תודה כי אהבתי וסלח לי חיים על בורותי בצילום.
קומפוזיציה נהדרת-
לא הצלחתי להבין אם זאת השתקפות או נוף ניבט, אבל זה טוב לכאן ולכאן. החלון כמסגור הוא רעיון מוכר, אבל הקומפוזציה המאורכת היא טובה מאוד, והמינון של הקיר טוב מאוד.
ואולי זאת רק פרשנות שלי, אבל הניגוד בין החלון הישן, הבניין החדש, שלפניו מסתתר בניין ירושלמי טיפוסי יוצר ניגודים מעניינים, מהאלה שאפשריים רק בירושלים, ומצדיק את שם התמונה, למרות שבמבט ראשון גם לי היה קשה איתה
יוחאי, אתה משהו משהו. תבוא יותר!
אם מישהו לא מזהה בניין ירושלמי כשהוא רואה אותו, שילך לצלם בת"א או בים המלח. זה בטח יצא הרבה יותר טוב. שמע האמת ממי שאמרה, ולא משנה דעתו רק בגלל שם היוצר.
יוחאי, אני נהנת מתמונותיך בכל פעם מחדש, מוצאת בהן משב רוח מרענן ומגוון!
באשר אליך מר פינקס(ון הקטן) התגובות שלך ממש בלתי נסבלות, טומנות בחובן פלצנות לשמה!!! כשילדה קטנה ולא מוכשרת במיוחד שולחת תמונה רגילה ודבילית לחלוטין (שלפי דעתי נראה שכל הסיפור הזה מפוברק בכלל...) אתה נפעם מהעומק ומהכישרון. כשבקרים את יצירותיך, האגו הנפוח שלך מתלהם ולא מוכן לקבל. כששמים תמונות באמת טובות כמו של יוחאי אתה הופך להיות גוש שליליות.
איזה מן יוצר אתה בכלל? אני לא יכולה להגיד לך לפרוש בשיא מפני שלעניות דעתי אתה רחוק מלהגיע אליו. אז עשה טובה וצא לפרישה מוקדמת.
לדעתי, חלון כזה יש גם בתל אביב, מגדל כזה יש גם בתל אביב. מה מיחד את התצלום לקרוא לו ירושלים 2 בגלל אזור החיוג? הקומפוזיציה משעממת כמו כל צילום ממורכז, אם כבר להבליט משהו אז לפחות שהניגודיות תשתנה. גם זה איננו. אם הכוונה לספר כי ירושלים נכנסה לעידן האנטנות הסלולריות. אז הצילום מוצלח:)
[ליצירה]
יוחאי היקר אין לי מושג על מה הויכוח כן יצירה או לא יצירה! לי אישית אין כלל ידע בצילום ואיני מתיימר
שאני מבין בה יצירתיות בצילום,
כל שאוכל לומר הוא שהצבעים כה נפלאים ותואמים האחד את השני שזה טרוף עד כדי להכניס את הצופה
לשלווה ולעונג רגעי.
תודה כי אהבתי וסלח לי חיים על בורותי בצילום.
[ליצירה]
קומפוזיציה נהדרת-
לא הצלחתי להבין אם זאת השתקפות או נוף ניבט, אבל זה טוב לכאן ולכאן. החלון כמסגור הוא רעיון מוכר, אבל הקומפוזציה המאורכת היא טובה מאוד, והמינון של הקיר טוב מאוד.
ואולי זאת רק פרשנות שלי, אבל הניגוד בין החלון הישן, הבניין החדש, שלפניו מסתתר בניין ירושלמי טיפוסי יוצר ניגודים מעניינים, מהאלה שאפשריים רק בירושלים, ומצדיק את שם התמונה, למרות שבמבט ראשון גם לי היה קשה איתה
יוחאי, אתה משהו משהו. תבוא יותר!
[ליצירה]
אם מישהו לא מזהה בניין ירושלמי כשהוא רואה אותו, שילך לצלם בת"א או בים המלח. זה בטח יצא הרבה יותר טוב. שמע האמת ממי שאמרה, ולא משנה דעתו רק בגלל שם היוצר.
[ליצירה]
גם לפינקסון
יוחאי, אני נהנת מתמונותיך בכל פעם מחדש, מוצאת בהן משב רוח מרענן ומגוון!
באשר אליך מר פינקס(ון הקטן) התגובות שלך ממש בלתי נסבלות, טומנות בחובן פלצנות לשמה!!! כשילדה קטנה ולא מוכשרת במיוחד שולחת תמונה רגילה ודבילית לחלוטין (שלפי דעתי נראה שכל הסיפור הזה מפוברק בכלל...) אתה נפעם מהעומק ומהכישרון. כשבקרים את יצירותיך, האגו הנפוח שלך מתלהם ולא מוכן לקבל. כששמים תמונות באמת טובות כמו של יוחאי אתה הופך להיות גוש שליליות.
איזה מן יוצר אתה בכלל? אני לא יכולה להגיד לך לפרוש בשיא מפני שלעניות דעתי אתה רחוק מלהגיע אליו. אז עשה טובה וצא לפרישה מוקדמת.
[ליצירה]
קומפוזיציה?
לדעתי, חלון כזה יש גם בתל אביב, מגדל כזה יש גם בתל אביב. מה מיחד את התצלום לקרוא לו ירושלים 2 בגלל אזור החיוג? הקומפוזיציה משעממת כמו כל צילום ממורכז, אם כבר להבליט משהו אז לפחות שהניגודיות תשתנה. גם זה איננו. אם הכוונה לספר כי ירושלים נכנסה לעידן האנטנות הסלולריות. אז הצילום מוצלח:)
[ליצירה]
הי לכולם!
א. (אין לי כוונות להתחתן בקרוב) אבל אני מודיע מראש שאם אותה אחת לא תתלהב מאירוסים- חבל"ז...
ב. האירוס הוא "אירוס שחום" שפורח בימים אלה ממש בנחל תקוע, ביער דודאים ובעוד כמה מקומות- רוצו לראות!!!
ג. האובייקט נראה קצת מודבק לא בגלל הענפים הייבשים אלה בגלל הפלאש...
ד. לגבי אותם הענפים-צר לי אבל אני לא נוהג לשנות את פני הטבע בשביל התמונה שלי (בתור עקרון) אם זה מפריע למישהו תמיד יש פוטושופ
תודה לכל המעודדים, יוחאי
[ליצירה]
בחיי שלא הבנתי מה הקטע.... (ואולי בגלל שאני לא יודע על איזה שיר של ברי אתה מתכוון) אבל בכל מקרה גם אם אתה רוצה לתאר מציאות מסויימת של מישהו מסכן ואומלל יש דרכים יותר אנושיות ויפות לעשות את זה.
ואגב אם ממש חסר לך הקטע של זוועה וסיוטים אתה יכול ללכת לראות סרטים בסגנון- יש כאלה בשפע!
[ליצירה]
תמונה מעניינת,
אגב זה שהיא בשחור לבן לא הופך אותה לילדה של פעם אלא אם כבר לתמונה של פעם- חשבי על כך.
מעבר לזה היתי ממליץ לשים את האובייקט (הילדה) לא בדיוק באמצע אלא יותר בכיוון המנוגד להסתכלות (צד שמאל של התמונה).
בברכת ביקורת בונה,
יוחאי
[ליצירה]
א. "הלך רוח"- אם הייתי יודע לעבוד עם תוכנות עריכה אפשר היה לומר אולי שאני ערכתי את זה... (מה גם שאני מתנגד לָדָבָר עקרונית...)
ב. אם כבר דיברתם על הנושא אז אכן התמונה צולמה בכפר-דרום באווירה ובתחושות של אותם הימים של לפני-גירוש (וסליחה שאני עוד פעם מערב את הנושא)
חג סוכות שמח לכולם!!
[ליצירה]
נראה לי....
בס"ד
שהקטע הזה רדוד מאד לעומת מה שהרגשת בארוע עצמו.
ואם כבר הזכרת את השירים ששרתם שם, אני אישית כבר לא מסוגל לשמוע חלק מהשירים, נמאס מהקטע הזה שמנסים כל פעם לחזור ולחוות מחדש את החוויה ע"י השירים ולא מבינים שככה רק שוחקים אותם,
מעניין אותי לדעת אם יש עוד אנשים שחושבים כמוני ואשמח לשמוע תגובות ולפתוח דיון בנושא...
[ליצירה]
האמת שקצת התבלבלתי בין ה"כמה חוזק יש באי האמירה" לבין הבריחה והשיכחה.
לטעמי שתיקה הרבה פעמים היא בכלל לא בריחה אלא דווקא מבט הרבה יותר עמוק ופנימי, סוג של קשר שכזה שמילים רק הורסות אותו.
בתקווה שנדע גם לשתוק לפעמים...
[ליצירה]
רוני-
את קצת סותרת את עצמך
מצד אחד קשה לך עם השם "חממות" ואת אומרת שזה מגביל את הדמיון,
ומצד שני את אומרת שיש משמעות לשם.
אני ינסה להסביר את התאוריה שלי: לענ"ד לתת שם כזה או אחר או כותרת מסויימת זה כמו לתת הסבר לשיר או לבדיחה, כל היופי בתמונות שכל אחד בהסתכלות שלו רואה את התמונה אחרת ולכן אני לא אוהב לתת שמות (מה לעשות שיש פרט טכני שחיבים לתת כותרת אחרת אנשים לא יידעו באיזה יצירה מדובר ואני משתדל לתת משהו פתוח כמה שיותר)
עד כאן נאומי להיום....
תגובות