חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
יצירותיך הולכות ומשתפרות במהירות!
אני נהנה לקרוא אותן , ולא לחלוף על פניהן.
לרדת אל עומקן ולנסות לחוש את שאת חשת בשעת הכתיבה לעתים זה קשה מאד אבל משמש לי כאתגר.
כל יוצר חושב על כל הנושאים האפשריים, אבל פשוט
מגיש אותם בצורה שונה, סיגנון אחר ואוצר מילים
אישי. שלך פשוט חודרת אל לב הקורא, כמו השיר הזה
המחייב קריאה שניה ומשאיר את הקורא תוהה,
בכל כוונותיך.
יפהיפה, אוהב ואוהד את כתיבתך.
תודה:
חיים
תגובות