חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
בדיוני? נו שיהיה!
הלוואי...
באשר לשירך: חזק מאד, מרגש ביותר כמו המציאות
של הנותרים.
נהנתי מהכתיבה, ממילותיו עד המילה האחרונה.
שיר מהמם ומשאיר רושם כבד על הקורא.
תודה: חיים
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
הכי יפה הגיבה מיבלאנש ליצירתך:
לשירי מהפכה יש סיגנון מסויים ואתה שולט בו!
מאו, לנין ,סטלין ועוד אחד ימח שמו גם שלט בו!
התרצה להיות אחד מהם?
לא אומר שאין לך כישרון, אבל כן אומר: מבוזבז!
וזה חבל מאד.
חיים
[ליצירה]
במחשבה שניה ואתה תבין,
החלטתי להגיב מכאן ועד סין.
מאחר והזמן בי דוחק משום מה,
אגיב בקצרה על זו יצירה.
דרודי הקטן לחופש נולד,
אתה מהבועה צא וצעד.
לגדולות נולדתה וזה יעודך,
בתקווה עוד רבות ואשמע.
תודה מכל הלב שלך:
חיים
תגובות