זאת הוכחה שיש לך כישורים נדירים.
עבודה כזאת יכולה להיות רק עבודה שבאה מהבטן, במשיכה אחת, בלי תחכומים וחישובים, אמיתית וכנה.
אז מה הפלא שהיא מכניסה אותנו לתקופה אחרת לגמרי, מתגעגעים ומביטים מרחוק?!...
אני מצטרפת לנשמת כל חי, זה באמת טוב!
תודה רבה!
[ליצירה]
זאת הוכחה שיש לך כישורים נדירים.
עבודה כזאת יכולה להיות רק עבודה שבאה מהבטן, במשיכה אחת, בלי תחכומים וחישובים, אמיתית וכנה.
אז מה הפלא שהיא מכניסה אותנו לתקופה אחרת לגמרי, מתגעגעים ומביטים מרחוק?!...
אני מצטרפת לנשמת כל חי, זה באמת טוב!
תודה רבה!
[ליצירה]
אלעד זה נחמד, ארוך כמו שרוך אבל אני נותרתי בשיר
בתוך, כי הוא מתוק ומר ,כמו שוקולד משופר.
כמו החיים שלנו אשר בורחים מאיתנו,
על כל שהסגנו עליהם דילגנו.
השיר! זו תמציתו בזה כל יופיו ואתה מתעקש לקצרו?
תאריך יותר כי אתה משורר ושירך מחשבות מעורר.
אהבתי נכספתי ואת דברי צירפתי.
באהבה וידידות כי יש שילם ויש פדות.
חיים
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים כאחד!
לשם בדוי: אכן צדקת זהו מגדל מים השחור הזה על שתי רגליו.
ולנשמת כל חי: יש צדק באשר להערה לגבי ההסבר
בתוך היצירה, אבל לא מעטות היצירות שנמחקו לי
כתוצאה מכך ונאלצתי להעלותן מחדש על כן אני נמנע מלעשות כן. כל הציורים שלי הם ממש גבוליים במשקל
ומספר מילים בנוסף כנראה גורמות למחיקת היצירה מהאתר.
ושוב תודה לכולם:
חיים
[ליצירה]
מתאים כאיור לספר ילדים
אהבתי במיוחד את תנועתה של הילדה והפרופורציה שלה המושלמת!
רק היד הימנית שלה בתנועה לא טבעית ובילתי אפשרית זה דבר באמת שולי לאומת התום והיופי שברעיון ושאר הביצוע.
במילה אחת: נפלא!
תודה חיים
תגובות