גליה חמודונת אין לי מושג מספיק על מנת להבין
באם זה שיר, אף כי נראה לי שכן.
לגבי התוכן מסכים עם כל מילה.
זה טוב כתוב יפה ועונה למשאלות לבי.
כולי הזדהות איתך.
תודה על יצירה נפלאה בעיני:
חיים
[ליצירה]
גליה חמודונת אין לי מושג מספיק על מנת להבין
באם זה שיר, אף כי נראה לי שכן.
לגבי התוכן מסכים עם כל מילה.
זה טוב כתוב יפה ועונה למשאלות לבי.
כולי הזדהות איתך.
תודה על יצירה נפלאה בעיני:
חיים
[ליצירה]
הכל טוב ויפה, רק תזכור שלא אתה מזמן, עושה, פועל.. זה גם ממנו. הרצון להתעלות- גם זה לא שלך. לכן אין הריני, כי מי אתה בכלל. זה בעצם אנא ה' תן בחסדך שאפתח אל הטוב. לילה טוב.
[ליצירה]
בס"ד הוא בוחר בנו כל הזמן, ובוחר את צבעינו. צריך רק להסכים להיות חסרי צבע, כלומניקים שקופים, אפסים מאופסים, בועות סבון -כדי לקבל כל מה שהוא יתן.
תגובות