לכל המעונינים להבין רישום?
זאת סקיצה ראשונית, אשר מכינים מספר כמוה, על
מנת להגיע אל הרישום או הציור אליו מתכוונים כסופי.
הביטו על היד הבטוחה, הקווים החזקים ללא פשרות,
ללא שום מחיקות, גם וקווים מסוימים חרגו מהאובייקט,
או לא הבליטו כראוי את שנראה לעין הצופה.
האומן בכל סקיצה כזאת מתמקד על הרצוי לו ביותר,
לשם השגת אפקט מקסימלי.
בין אם זה סנטר בלבד, עין, מצח או אוזן.
עד כאן על רישום.
לי במקרה זה נראה, שניסית להשיג כאן הבעה!
ומטרתך הושגה בשלמות.
סקיצה מרשימה ביותר המדברת אל הצופה בלי מילים.
באימה או הפתעה וגם פחד כל שתרצו.
תודה מכל לבי:
חיים
מבע הנפש של מי שאומרים- יש לו נפש אמן,נגיעות של העט בעולם של דפים,פרחים יבשים של חיים, הפוכים,ואין מבע נפש מספיק לעולם שכזה ואומרים:הוא חי במקומות אחרים.
[ליצירה]
לכל המעונינים להבין רישום?
זאת סקיצה ראשונית, אשר מכינים מספר כמוה, על
מנת להגיע אל הרישום או הציור אליו מתכוונים כסופי.
הביטו על היד הבטוחה, הקווים החזקים ללא פשרות,
ללא שום מחיקות, גם וקווים מסוימים חרגו מהאובייקט,
או לא הבליטו כראוי את שנראה לעין הצופה.
האומן בכל סקיצה כזאת מתמקד על הרצוי לו ביותר,
לשם השגת אפקט מקסימלי.
בין אם זה סנטר בלבד, עין, מצח או אוזן.
עד כאן על רישום.
לי במקרה זה נראה, שניסית להשיג כאן הבעה!
ומטרתך הושגה בשלמות.
סקיצה מרשימה ביותר המדברת אל הצופה בלי מילים.
באימה או הפתעה וגם פחד כל שתרצו.
תודה מכל לבי:
חיים
[ליצירה]
אהבתי מ א ד!
איזו עדינות... אני גם אוהבת את ההבעה.
זה ממש ממש מזכיר ציורים של אבי כ"ץ. עייני בספר "חלומו של מולה" של מינה איתן, ותגלי הרבה דמיון.
[ליצירה]
אהבתי מ א ד!
איזו עדינות... אני גם אוהבת את ההבעה.
זה ממש ממש מזכיר ציורים של אבי כ"ץ. עייני בספר "חלומו של מולה" של מינה איתן, ותגלי הרבה דמיון.
[ליצירה]
שמנדריקים!
אני לא סובלת את ההומור המתיישן- נושן של אפרים קישון. אבד עליו הכלח, מבחינתי, מאז ששמעתי שהוא לא באמת כזה אידאליסט.
ולעומת זאת- פירגונים:
נקרעתי מצחוק ב"מלא הטנא ביאושים"- שזו גם רמיזה דקה לכל הפוזלים לאתרים מקבילים,
ומ:
"...אני יושבת כאן בשלוש בלילה ולא מפסיקה לבכות. עוד מעט יתעורר כאן מישהו. אוי.. עכשיו גם שתי הקטנות מצטרפות לבכי, והנה אבא שלי, טוב, טוב, אני סוגרת.. אי!.."
שבה את ליבי.
בלי קשר לקשרים משפחתיים קודמים!
תגובות