[ליצירה]
וואי... זה מדהים!! לנמר יש ממש מבט כזה שעוד שנייה הוא הולך לטרוף אותי... זה טוב!
אבל, עדיין לא הבנתי איך את יוצרת את האפקטים המיוחדים האלה....
[ליצירה]
כן... אכן יש מן הצדק בדברייך....
נביא, קבל ביטול!
וחוץ מזה, אני בת...
נב: נביש זה ראשי תיבות\קיצור של נביא שקר, או סתם שם חיבה?
שבת שלום לכולם!
תגובות