[ליצירה]
תגובות לתגובות...
אוקיי,
אז מיקה מוני:
ממש אהבתי את הסיום לשיר! (זה סיום. נכון?)
איתמר לא ברור:
קיבלתי את הצעתך הראשונה בינתיים, למרות שנראה לי שאתה המועמד לזכות בתחרות... ואז אני אאלץ לקבל גם את הצעתך השנייה.... (סתם...)
סוסת אור:
תודה רבה!! (וואי... אני מסמיקה...)
[ליצירה]
אהבתי ממש!!!!
הבעייה היא שהסטיקר הזה לא ממש הולך ככה (למעטה לא כתוב גוש קטיף-אבל אולי המצאת סטיקר חדש אז נוותר לך....) וגם בצד יש איזה קישקוש שחור.... אבל בסך הכל זה ממש מקורי וחביב!!
יום שמח!! (:
תגובות