• צור קשר
  • נספחים
    • קניה / מכירה
    • טריוויה
    • לוח עברי לועזי
    • שמך בפסוק
  • הרשמה
  • אקראית
  • יוצרים
    • אחרונים
    • ראשונים
    • לפי א ב
  • יצירות
    • אחרונות
    • ראשונות
    • לפי א ב
  • עמוד הבית
מביאה לך חומר טוב.

כנר בחשיכה

  • 30/12/2004
  • עוד אחד .

תגובות

  • Image מרים ד
    ממש ממש יפה
    diflucan 50 read diflucan 50
    cardura link carduran
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    amoxicillin open amoxil suspension
    lamictal iskustva read lamictal 50 mg tablete
  • Image קצת אחרת
    לקח לי זמן,אני מודה. כבר התכוונתי לשאול "מה זה הגוש מתחת לפנס הרחוב" ואז נתקלתי בכותרת. מאוד אהבתי את התחושה המועברת (של גשם זלעפות,לי באופן אישי), אך אולי כדאי להדגיש קצת את תווי המיתאר של הכנר.
    flutamida vademecum blog.halan.se flutamida alopecia
    ceftinex 125 ceftinex 600 mg fiyat ceftinex 600 mg kullananlar
    buscopan forte link buscopan
עוד אחד .
  • מילא
לקט יצירות
  • אני רוצח את אלוהים1
  • זיכרון
  • שמע?
  • האדם החושב
  • שמונה דקות
קשור אלי
  • תגובות עלי
  • תגובות שכתבתי
  • [ליצירה] ממש ממש יפה
    diflucan 50 read diflucan 50
    cardura link carduran
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    amoxicillin open amoxil suspension
    lamictal iskustva read lamictal 50 mg tablete
    [ליצירה]
  • [ליצירה] לקח לי זמן,אני מודה. כבר התכוונתי לשאול "מה זה הגוש מתחת לפנס הרחוב" ואז נתקלתי בכותרת. מאוד אהבתי את התחושה המועברת (של גשם זלעפות,לי באופן אישי), אך אולי כדאי להדגיש קצת את תווי המיתאר של הכנר.
    flutamida vademecum blog.halan.se flutamida alopecia
    ceftinex 125 ceftinex 600 mg fiyat ceftinex 600 mg kullananlar
    buscopan forte link buscopan
    [ליצירה]
  • [ליצירה] הגיע זמן הגאולה מלים כדרבונות (לא החיות הקוצניות,האלה שמדרבנים איתם סוסים) גאולה זה לא משהו שנופל על הראש. זה תודעה, זה דבר שצריך להשתנות בנו. בשביל שיהיה עולם מושלם צריך להפוך אותו לכזה. להפסיק להתעלל בכדור הארץ ואחד בשני. אנחנו לא חרדים, ו"אתחלתא דגאולה" זה דרך חיים. כן ירבו מביאי הגאולה!!
    diflucan 50 realtycollective.com diflucan 50
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
    discount card prescription prescription drugs coupon cialis online coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] מהכותרת קשה לדעת אם כוונתך דווקא לניגוד שבין האדם למדבר. למרות שכל נוכחות של מעשי ידי האדם נוגדת את הגדרת המדבר כשוממת- כאן בתמונה אני רואה , לא בדיוק הרמוניה, אבל סוג של השלמה. אולי בגלל חוסר הניגודיות בצבעים. כאילו שעמודי החשמל יוצרים משהו שהוא אמנם נפרד, אבל גם הוא סוג של נוף, במקביל לזה של המדבר... וכרגיל, הדמיון נאלץ להשלים את מה שהוחסר בהקטנת הקובץ...
    buscopan hund sentencingguidelines.co.uk buscopan preis
    [ליצירה]
  • [ליצירה] "בפברואר כדאי לקנות פילים" למי שמתעניין, זה ספר של יואל הופמן, שמלא בהרבה נונסנס בסגנון. עד כמה שידוע לי הספר קדם לגרפיטי, אבל מי יודע? והסיפור? שיגעון...
    voltaren open voltaren precio
    [ליצירה]
  • [ליצירה] המשקל הזה באמת מתאים רק לשיר ציני
    ribavirin ilacabak onlineseoanalyzer.com ribavirin wiki
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
    [ליצירה]
  • [ליצירה] כמובן שברוב עצלנות לא טרחתי לבדוק את המקור וצטטתי הפוך, זה אמור להיות " בין ארור המן לברוך מרדכי" ועמכם הסליחה. למרות ששעוד "ונהפוך" אחד לא יכול להזיק נכון?
    ribavirin ilacabak onlineseoanalyzer.com ribavirin wiki
    evista precio revista caras evista precio
    arcoxia spc open arcoxia 90
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    amoxicillin devlog.stoepel.net amoxil suspension
    lamictal iskustva rileytech.net lamictal 50 mg tablete
    lamictal iskustva rileytech.net lamictal 50 mg tablete
    [ליצירה]
  • [ליצירה] על "יופיו של יפת באוהלי שם" שמעת? הסצנה היא תנכי"ת, ולא זכור לי שיש בה איזשהו אלמנט נוצרי מופגן (מלבד המיקום), בטח שלא בפרט הקטנטן מתוכו שבו השתמשתי. ואם אפשר להשתמש בשירה נוצרית ומוסלמית בשביל חזנות ולהלחין פסוקים (כפי שנעשה במשך דורות והוכשר ואף עודד ע"י הרב עובדיה) אז למה לא בשביל לצייר פסוק? חוצמזה שהתמונה די מטושטשת, וציינתי את המקור רק בשביל ההגינות, ולא בשביל לשים דגש על המקור. הבעיה היחידה שאולי יש בציור היא האנשה של האל, שגם הנוצרים התנגדו לה, ונראה לי שזה רק רמוז בקושי, ואם לא מציירים פנים או משהו שהוא בברור ציור דמות האל, לא צריכה להיות בעיה. תודה בכל זאת על האכפתיות, ופעם הבאה אשתדל לא להתעצל, ולחפש מקורות יותר ברוח היהדות
    cardura site carduran
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    zocor hieple.net zocor etken maddesi
    buscopan dosierung bioselect-us.com buscopan plus
    lamictal iskustva read lamictal 50 mg tablete
    [ליצירה]
  • [ליצירה] מר פרידמן הניכבד (אך המתעקש שיתיחסו אליו כאל מסטול) חסר לי במאמר שלך סיכום, שאולי יבהיר למה ראית צורך במשל היווני (המעט סתום לטעמי) ואת הקשר שלו להצגת הדברים בעין היהודית. מכיוון שלא הצלחתי לסכם לעצמי מה ניסית לומר בדיוק, הביקורת שלי תהיה נקודתית בדברים שהפריעו לי. לגבי רבי נחמן, הציטוט פשוט לא נראה לי מקורי הוא לא מתנסח ככה בדרך כלל (אם כן אשמח לדעת מאיפה זה לקוח) זה יותר נשמע כמו ארז משה דורון או מישהו בסגנון. לגבי הטענה על כוח נפרד. לא ברור לי מה אתה טוען. כשר' נחמן מדבר על דיבור עם האברים, הוא לא מתכוון שיש להם יישות עצמית. זו פשוט דרך להתגבר על הפעולה הרפלקסיבית של האדם. המקורות שהבאת בעניין כולם מובנים מתוך הקשרם המקורי, ולא מציינים שום יחס מיוחד לגוף. מה שאתה מתאר כקטרזיס אינו אלא האדם עצמו. ולא שיש לי הוכחות לזה אבל אני גם לא מבין את שלך. לגבי אליהו- מי אמר שהייתה לו ודעות? וכבר לימדונו ה"מי השילוח" ור' צדוק מלובלין וכמובן גם קירקגור על אלו שפעלו את הפעולות הדצתיות הגדולות ביותר דווקא מתוך הספק. היהדות בוודאי לא מקבל את העול כמות שהוא. הציווים ה"גשמיים" נתפסים כהמשכת קדושה לעולם הגשמי. איננו מעונינים בגשמיות, וגם לא ברוחניות "שלא מהעולם הזה" סטייל ישו. אנו מוניינים להעלות את הכאן והעכשיו, למשמע אותו. לא צריך להאתעמק במושגים של כוח עליון ונסתר בשביל זה. עצם האקט של לקיחת פעולה בנאלית והפיכתו למעשה "דתי" ממשמעת אותו, חוצה את הגבולות שבין הגשמי לרוחני. "רוחני" בהקשר זה הוא דבר בעל משמעות. (אפילו עם זו משמעות רק במסגרת המערכת הסגורה של הדת. שכן מסגרת זו טובה כמו כל מסגרת אחרת) המקרים ההסטוריים שציינת אינם תיאור של האדם הנותן לכוח אחר להשטלת עליו. להפך זה האדם בשיא אנושיותו. המהפכנים בצרפת ביקשו להרוג את ה"מלך" בכל הרמות- כלומר גם להרוג את אלוהים ולהמליך את עצמם. אין שום מרחק בין השכל לאדם. הרצון הוא אותו רצון, ולא קיים דבר מלבדו. שוב- המאמר עצמו מעורפל ולכן אין לי איך להתקיף אותו חזיתית. אולי הדברים שאתה אומר בסופו של חשבון לא כל כך רחוקים ממה שאני חושב. נביש [ליצירה]
  • [ליצירה] ארורים כל המקלדות והמחשבים... בטעות הגבתי בתור "תולעת כרמים" ועל התגובה עצמה אין להרחיה את היריעה...
    ibuprofen gel ibuprofen 800 ibuprofen kruidvat
    [ליצירה]
  • [ליצירה] פוטושופ
    ribavirin ilacabak onlineseoanalyzer.com ribavirin wiki
    arcoxia cena go arcoxia 90 mg
    prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
    discount card prescription prescription drugs coupon cialis online coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] מצוין הסגנון הנפלא הזה שמערב את האקדמי עם נבכי הנפש, מבוצע בדייקנות . ובכלל תיאור עולם שלם של התולעים, החלקים העזובים והמורעלים של הנפש, שמעולם לא ניתן להם הבעה. כבש אותי (רק המילים "טיול שנתי של כיתה ב" לטעמי לא התאימו לסגנון הספרותי- אם כבר קטע טוב אז להשקיע בביטויים על רמה, ולא לגלוש לנונסנס, למרות שמדובר בתולעים)
    diflucan 50 realtycollective.com diflucan 50
    arcoxia cena go arcoxia 90 mg
    [ליצירה]
התחברות
שכחתי סיסמה
צרו קשר עם צורה
צורה

מנחם דוד
דברו איתי בפייס
  • שיעורי גיטרה
  • שאלנה - אתר טריוויה
  • לוח עברי לועזי
  • רגל ראשונה- ספרים ומוזיקה
דוגמית מדפי היצירות
  • לחבק >>> יצחק גור
  • פוקוס ירוק >>> מנחם דוד
  • אוצר מילים >>> מנחם דוד
  • you are connected >>> מנחם דוד
  • על הכתיבה >>> לבנה אדלר
  • תפילה >>> לבנה אדלר
  • השתחוויה >>> מנחם דוד
כמה מהיוצרים
  • קרח יבש אש קרה
  • איתמר מור
  • שירה לייבוביץ
  • ציפי אודליה רגב
  • הסגולה הפנימית
  • בן אל-פלג
חזותי
  • הטיפה המרה
  • נוף
  • החצר הקדמית
  • ללא כותרת
  • אור
  • דאדא
  • אלקנא
  • מכתב
  • ילדה סוכר
  • שום יופי אינו דומה
  • דייט
  • ספסל
Copyright 2012 Piccolo Theme. All rights reserved. הזכויות לאתר שמורות למנחם דוד 1974
דף הבית   |   הרשמה   |   יצירות אחרונות   |   יוצרים אחרונים   |   צור קשר
עולים מעלה