צברית, שם נעורים אברהמוף, בוגרת הגמנסיה הרצליה. מאז פלא האינטרנט וזמינותו לכול כותבת שירים.
http://www.literatura.co.il/website/index.asp?show=authors&id=1715
[ליצירה]
ביתיה, תודה לך. הסוגריים הרבועים הם מעין ניסוי כזה. לא ראיתי סוגריים רבועים בשום יצירה. הבית האחרון הוא אכן מעין התרחקות. לא יודעת מדוע זה קורה לי כך. גם ביצירה שלפני זו, שנקראת "בתל אביב העצים כמשים לאטם בקיץ" קרה לי דבר כזה בבית האחרון. שמחה שנהנית.
[ליצירה]
מסכימה עם איה שחר. וגם - הדברים שכל כך נלקחים כמובנים מאליהם מועמדים ביצירותיך במרכז הבמה ואור נשפך עליהם. הם הופכים למיוחדים. גם ביצירתך "אנטומיה מושלמת" כשהארת אור על מבנה הגידים והיתרים בגוף אהובתך .... והכוח שלהם הוא בכך שהם דברים פעוטים טריוויאליים כביכול, ולא מדברים פה על סערות נפש, אומללויות וניכורים, לא באופן ישיר מכל מקום, ובכל זאת הם מוצבים במרכז הבמה ובעל י משקל ערכי מוחלט משלהם.
הדבר היחיד שמטריד אותי לאור שיריך המרובים הוא אם נכתבו למספר מועט של נערות או למספר מרובה ...
וגם הייתי חוששת לבוא במחיצתך כי אז כמו בראי הייתי משתקפת ...
[ליצירה]
תגובה ללגוד.
אז ככה. המוח שלי מחולק לשני חלקים. אחד ארצי מעשי ויש לו חשבון בנק והוא מתוחם בזמן ובמרחב והשני עצמאי לחלוטין שולח את נפשו לפרוש כנף לשחקים להרהר ולא מתחשב בתבונה\שכל\מוח שזועקים שם ניוטון ניוטון ניוטון לחזור הבייתה מיד.(וזה גם לא תלוי בי מתי הוא מחליט לפרוש כנף).
וקיימת האמרה כמו בעליונים כך בתחתונים. וכתוב גם אצלנו כמו בתחתונים כך בעליונים. ומה שאתה כותב על יצחק אבינו רק מחזק את השרטוט של אדם שהוא אינו יהודי והוא כן יהודי.
[אני מבינה שאברהם ויצחק חוו את תהליך ההתגיירות.מישהו פעם סיפר לי שכשמגיירים גוי הוא בסוף התהליך שומר שבת אחת במשפחה שומרת מצוות ולפני צאת השבת מבקשים ממנו להדליק גפרור!! כדי שנפשו, שעדיין בנויה אחרת מנפש היהודי, לא תיפגע ולא "תישרף" מאור השבת.]
מכל מקום, אם מנסים לעשות השוואה וזיהוי נראה לי שדבריך תומכים בהשוואה\ניסיון זיהוי שהבאתי בכאן.
[ליצירה]
תגובות