צברית, שם נעורים אברהמוף, בוגרת הגמנסיה הרצליה. מאז פלא האינטרנט וזמינותו לכול כותבת שירים.
http://www.literatura.co.il/website/index.asp?show=authors&id=1715
[ליצירה]
שיי דרלינג. אני לא יודעת מה אורך הזנב של השנואה שלי. אולי זה כמו זנב של לטאה שקוצצים אותו וצומח שוב ? או כמו הראש של ההידרה שכורתים אותו ויוצאים שלושה במקומו ?
העיקר שיש דברים שלא ניתן לקנות בכסף, כמו זמן, אהבה, וליאורה.
[ליצירה]
וגם קטע של תובנה חדשה הרווחתי מקטע אנושי זה. אמת שאנו משוחחים לעתים עם המתדלקים והם בתקן דומה לשל הספר (במספרה) ששומע את כל הרכילויות ומצבי הרוח.
נקודת המפנה מהקדורנות אל האור בקטע כה צנועה ויפה, כשהמספרת מסוגלת להביט כלפי חוץ ומבחינה בשמו של המתדלק, יעקב, הופך למשהו אישי, וכל העולם נעשה יפה יותר כאילו כעת העולם מכיר אותנו ולא יפגע בנו
[ליצירה]
שמואל.כתוב שיר יפה על היהדות. בלי הציונות ובלי פוליטיקה. סתם. יהדות. אתה אוהב יהדות ? אתה מתווכח אתה כל הזמן. זה לא שהיא לא קיימת אצלך. כיוון שאתה מתווכח עם היהדות ומבקר את היהדות היא מתעמתת אתך מתוך לבך.
על כן אני מבקשת שתכתוב שיר יפה על היהדות כאילו היא נמצאת על כוכב אחר ואתה מתבונן בה. כי הרי לכתוב יפה אתה יכול. תודה.
[ליצירה]
כבר שנים שאני קוראת את יצירותיו של רון שבדרך כלל מבטאות צער קיומי עמוק, אנושי, על רקע אורבאני.
ולעניין טכני, לרון וגם לאחרים - אם נראה להם.
נא להיכנס לעמוד יוצר אל היצירה.
בסוף כל שורה לעשות DELETE (כלומר לבטל את ה"שורה חדשה" )ואז להחזיק את SHIFT ולעשות ENTER (כלומר, שוב לעשות שורה חדשה אבל עם החזקת ה"שיפט"). ואז לא יהיו רווחים גדולים וכפולים בין השורות. זה חשוב מאוד ביצירות ממוחשבות המוגבלות על ידי מסגרת המסך.
[ליצירה]
לאחר שנכתבה הופכת היצירה לנחלת הציבור וכל אחד רואה בה שפי שמשתקף בתוכו. וגם אני משתנה מיום ליום - שיר זה נכתב בערך בינואר השנה ובודאי מאז השתנתי וגם התרחקתי ממנו.אז אני מניחה שאם כתוצאה מהדיון אתה שואל אם "השיר לא מצליח לתפוש את זה" - זאת עבורי מחמאה. זאת אומרת שהשיר משתנה כמו גביש בהתאם לקרן האור המשתקפת דרכו.
ליאורה
תגובות