[ליצירה]
אוויר עושים...
אני חושבת שיש בכוחך למצוא את הטוב מחדש ולגלות כוחתי'יך כבראשונה...
לפעמים שירי'יך מראים לי דברים בך שכלל אינני מכירה...
הדימוים מקסימים
[ליצירה]
טוב אני חי'יבת להגיב
הכאב הזה יגמר.
והלב יאהב בשלמות
א-ל דאגה
לב שבור הוא לב שלם
ואת אינך יודעת אולי עזרת לאותה אחת...
אולי תשא-לי אותה פעם?
בעז"ה