[ליצירה]
כיוונת לדעת גדולים!!
כמאמר ה"ה (המשורר הדגול) של סילברסטיין:
Batty
The baby bat
Screamed out in fright,
'Turn on the dark,
I'm afraid of the light.'
[ליצירה]
אחחחח
ותי...
חשבון אף פעם לא היה הצד החזק שלך...
[ליצירה]
[ליצירה]
היייייייייייייי
הלכתי לרשימת היוצרים כדי לראות אם יש מישהו בניק הזה, היות וניקים חדשים הציפו את האתר...ומה מצאתי???
יש "צדיק סופית"!!!
אני חושבת ש"שנון סופית" הרבה יותר יפה.
[ליצירה]
היי!!!
איך זה שאני רואה את זה רק עכשיו?...
יפהפה...
כמו שאמר דודי,
מה שאהבתי זה את ההתאמה של התוכן לצורה של הלב... הצורה הנפרדת שמתלכדת בסוף...
[ליצירה]
בוינה...
אתה חתיכת מניפולטיבי!!!
אתה יודע טוב מאוד מה ממיס...
עכשיו תראה לי בת אחת ביקום, שלא תגיד אחרי כזאת יצירה:
"יוווווווווווווווווו איזה מקסיייייייייייייייייים...
I DOOOOOOOOOOOOOOOOO"
:)
תגובות