[ליצירה]
אוקי
תקשיב מותק,
נשאר לנו מקום פנוי בהוסטל...אנשים נחמדים, קצת שומעים קולות, קצת רואים מראות, קצת חושבים שהשניצל שבפיתה עושה עליהם שחור כנקמה על זה שהרגו אותו...
יש לי תחושה שתתקבל בברכה.
אני חושבת שזה הסיפור הכי מטורף שראיתי עד כה.
(אם כי קצת מייגע לקראת הסוף)
סחטיש עליך!
זה הרבה זמן שלא צחקתי ככה...
[ליצירה]
יפהפה.
היכולת לקפל רגש בנושא כ"כ סתמי כמו נעליים. אהבתי.
עדי,
בשביל הערות כאלה יש מסר אישי. חוצמזה ש"שקפקפים" זה עם קוף- מהמילה "שקוף" ולא מהמילה "כפכף".
[ליצירה]
אכן
:) חייכתיני דרלינגית.
צדקה אחותי... מאוד אוהבת את הסגנון הזה של הסיפורים במיוחד אם יש להם עוגן במציאות.
באשר לגננת... זה לא שהיא לא יודעת את ההמשך...ההמשך פשוט מביך אותה קצת. היא לא מבינה למה אנחנו עתה עתה בני חורים. היא לא יודעת מה עדיף, להיות עבדים או בנים של חורים.
תגובות