[ליצירה]
לא הבנתי.
בעצם השיר הזה אומר לראות את מה שלא נראה כפשט במשהו... למשל כמו שמספריים אמורות לחתוך - הן בהתחלה מחוברות... 'חיבור שבמספריים'...
רגע... אז בעצם מה זה אומר לגבי ה'יופי שבאהבה'?
באהבה אין יופי בעצם?
[ליצירה]
לא חייבים לנתח כל קטע...
בס"ד
איך אמר הזקן לפאט'ץ אדאמס, תסתכל מעבר...
אז תסתכל מעבר למילים ואולי תראה למה התכוונתי...
וזה לא מספריים! זה עם יוד אחד בכוונה, כי זה מספרים! מלשון מספר... מצחיקול שכמוך...
יש יופי באהבה, אם תקשיב לכל משפט ותחבר לכל דבר את הייחודיות שבו, תבין...
אין בקטע שכתבתי (סוף סוף כתבתי משהו...) ניתוח פסיכולוגי עמוק, ולא ניתוח פיוטי... משהו שעבר לי בראש מבלי הרבה לחשוב וכהרגלי בקודש העברתי מהראש לדף... בלי לעשות יותר מדי חשבונות של- חרוזים, הקבלות, ושאר מיני בישין של קטעים כאלו ואחרים.... חחח... ; )
[ליצירה]
דבר ראשון, תקפיד להכניס דברים כאלה תחת המותג "ציטוט", מכיוון שלא אתה כתבת את הקטע
(שים לב, זו לא הפעם הראשונה שאתה עושה את זה)
חוץ מזה כו-ו-ל-ם כבר הבינו שאתה בגולני, ואין צורך להזכיר זאת לכולם כל שני וחמישי.
[ליצירה]
גולני, כבר אמרנו?
אגב,
ברי לכל שרק גולנצ'יק מסוגל להגיע לרמת פלצנות שכזו.
והקליק עם מאיר עוזיאל ברור כשמש! מצא מין את מינו - זה נבלה וזה טרפה.
[ליצירה]
נושא
אני מעריך בד"כ את הביקורות שלך, אבל לכלוך אישי על בנאדם זה עניין שבטח לא שייך לפה. וגם ירידות ילדותיות (ודי צעירות, יש לומר) על חטיבות זה גם עניין מיותר. שבוע טוב.
[ליצירה]
כבר מתחילה לי בחילה
עמית יקר שהתגייס אתמול אחר הצהריים.
מזל טוב לרגל גיוסך!
קודם כדאי שתנקה קצת את הפרורים של הבמבה מתיתורת חולצת הא' ספוגת ריח בקום ירקרק וכומתת הסנאי שלך.
אחר כך מן הראוי להעיר שזהו אתר יצירה, ובאתר יצירה שכזה לא מקובל להעלות שירים מוכרים וידועים מקדמא דנא ולהעתיק אותם מילה במילה מבלי לשנות מילה, קל וחומר שירים שמצאת כתובים על קיר שירותי פלוגתך. קל וחומר שירים של גולני. קל קל קל וחומר כשאתה מרץ 4 וכנראה שיהיו כבר חלליות כשתשתחרר אם לא יבוא שלום הרבה לפני והצבא יתפרק מנשקו.
אני רואה את המעשה שלך כחילול הקודש ופגיעה אישית, ומבקש מחילה עבורך מאלוהי הפז"ם.
ועכשיו, אלך לי לדרכי, להקיא
[ליצירה]
לא חייבים לנתח כל קטע...
בס"ד
איך אמר הזקן לפאט'ץ אדאמס, תסתכל מעבר...
אז תסתכל מעבר למילים ואולי תראה למה התכוונתי...
וזה לא מספריים! זה עם יוד אחד בכוונה, כי זה מספרים! מלשון מספר... מצחיקול שכמוך...
יש יופי באהבה, אם תקשיב לכל משפט ותחבר לכל דבר את הייחודיות שבו, תבין...
אין בקטע שכתבתי (סוף סוף כתבתי משהו...) ניתוח פסיכולוגי עמוק, ולא ניתוח פיוטי... משהו שעבר לי בראש מבלי הרבה לחשוב וכהרגלי בקודש העברתי מהראש לדף... בלי לעשות יותר מדי חשבונות של- חרוזים, הקבלות, ושאר מיני בישין של קטעים כאלו ואחרים.... חחח... ; )
[ליצירה]
חובה לקרוא!!!!
בס"ד
אין מילים...
החזרת אותי אחורה בפוווווול זמן, לרגעים הקטנים היפים והתמימים הללו, והכנסת בהם משמעות אדירה של מהלך החיים...
וכמו שאומר המוטו שלי: "החיים הם לא איך שהם נראים, הם מה שאחנו עושים מהם, תמיד היו ותמיד יהיו"...
יישר כוח!
[ליצירה]
תודה, שיהיה.
בס"ד
תגובות לא מפריעות לי, אני מקבל הכל באהבה.
כטירון, קשה להבין את המלל... עכשיו כבר בקו המילים מקבלות עוצמה ומשמעות יותר רצינית.
ומבינים יותר מהי גאוות יחידה... ועם כל הכבוד לשאר החטיבות בצה"ל, אף חטיבה ואף סיירת לא מתקרבת לקרסוליים של גולני שלי!
יום טוב ותודה על התגובות.
[ליצירה]
טוב, אז ככה
בס"ד
נכון, לא אני כתבתי, אבל פשוט קטע מדהים שקיבלנו מהפ"פ שלנו...
בתור המחזור טירונות האחרון של פלס ראיתי לנכון לפרסם זאת ברבים...
מי שהיה גולנצ'יק, כל מילה מזכירה לו זמנים יפים יותר ויפים פחות (בינתיים קדרים זו מחלוקת אם אלו זמנים יפים או לא...חחחח) אפילו לי...
ברשותכם... מרץ 04 עד מתי?