[ליצירה]
תודה על הביקורת הבונה!
גם אני הרגשתי שזה ארוך, אך איני יודעת מה גרם לי ללחוץ כל כך מהר על ה"שלח"... אין דבר. אולי זה מבטא את העידן שבו אנו חיים-- מתפשרים על ה'בערך' בשביל שזה יהיה מהר. רק שלא נעשה זאת בהחלטות חשובות! ושתמיד נשים את הדגש ביו"ד.
תראי איזו התפלספות.... אבל אני יודעת שלא אכפת לך....
מתגעגעת!
[ליצירה]
אביטלו'ש! איזה כיף לראות טקסט שלך בצורה. כבר מזמן לא זכינו!!! ברוכה השבה...
לגבי התוכן- העלית נקודה למחשבה. אפשר להגיע לעומק בשפה העברית, עומק ללא גבולות. זה באמת מדהים.
לגבי הניסוח שלך- (ביקורת בונה)- קצת מסורבל. המשפטים ארוכים מידי, אין מקום לנשימה, לדוגמא: "ימים רבים עמלנו אני ותכלת לפתור כל תרגיל שיכלנו, עד כי נדמה שראשנו עמד להתפוצץ מרוב ההתעסקות בחלוקת מילים להברות". אולי היה אפשר לוותר על ה"אני ותכלת" כי כבר ידוע שאת מדברת על שתיכן. כמו כן, אפשר לוותר על המילה "היא" במשפט: "וההתלהבות היא כל כך אמיתית".
אה...וגם רציתי להוסיף ש..אהבתי את הפתיחה!
תמשיכי לכתוב לנו! ובהצלחה בלימודים!
[ליצירה]
השיר וצמדי המילים וכפלי המשמעויות יפים.
אבל,
האמת היא שאופטימיות מועילה רק אם היא מעודדת אותך לעשות דברים בפועל שיגרמו לשינוי. סתם להיות אופטימיים, לחייך ולפנטז לא יועיל. צריכה להיות לנו תקווה. אבל תקווה טובה לא כשהיא משתקת אלא כשהיא גורמת לפעול! צריכה להיות לנו תקווה שאנחנו יכולים לשנות!
כלומר- לעשות, לא סתם להיות אופטימיים.
פסימית אחת
[ליצירה]
מקסים
אהבתי מאוד מה שכתבת
תמשיכי לכתוב אביטל חברתי משכבר הימים
תדעי שכל אדם פה יכול לקבל ממך המון
יש לך הרבה מה לתת
המשיכי כך
אוהבת מיכל
[ליצירה]
[ליצירה]
לאביטלוש היקרה חברתי משכבר הימים(נדבקתי לביטוי)
ולכל המגיבים:
אני חושבת שזה כ"כ נכון מה שכתבת.(ומאוד יפה איך שכתבת).
אדם לפעמים עובר דברים לא קלים בחייו,אנשים שהוא אוהב מתים.דברים שהוא רצה ואינו יכול לעלום להשיג.
אף אדם לא בוחר להיות יתום, נכה אבל בתור אדם מאמין הדבר שהכי יכול לעודד זאת הידיעה שיש מישהו למעלה שמחזיק לך את היד ומכוון אותך.
ולפעמים אתה לא יכול לראות את הטוב שבזה כרגע ואולי גם לפעמים לא תוכל לראות את הטוב אף פעם,
אבל טוב שבעיניים שלנו אינו בהכרח מה שטוב באמת.
אין לנו דרך להבין את החשבונות של הקב"ה,אבל צריך לזכור שה' מוביל אותנו בדרך שתבנה אותנו בצורה הטובה ביותר.
תזכרי תמיד להתעודד ולזכור שאע"פ שיש אכזבות
יש לך גם כ"כ הרבה דברים לשמוח ולהודות עליהם
לדוג':
יש לך חברות שאוהבות אותך כמוני... :-)
מיכל
[ליצירה]
ראיתי אותך
מיכלוש
אף שאנחנו כבר לא נושמות בדיוק את אותו אויר (ובפרט שהאויר כאן כל כך הרבה יותר קרררר) נהניתי לחוש את עצמיותך מחדש כשקראתי את הקטע הזה.
ממש ראיתי אותך עומדת נגד עיני...
מקוה שהכל טוב. אל תפסיקי לכתוב, למרות מכשולים למיניהם (עיין ערך פסיכומטרי)
[ליצירה]
מיכלי...
אין מלים. כ"כ מבטא את האמת ברבדים הפנימיים של כל בן אדם (כולם!). הנשמה תמיד מחפשת את יוצרה. רק לפעמים קשה להרגיש את זה מבחוץ. ברכותי שהצלחת לחשוף אצל עצמך את רצון האמת.
אוי, המדרשיסטיות של ימינו...
[ליצירה]
תודה על הביקורת הבונה!
גם אני הרגשתי שזה ארוך, אך איני יודעת מה גרם לי ללחוץ כל כך מהר על ה"שלח"... אין דבר. אולי זה מבטא את העידן שבו אנו חיים-- מתפשרים על ה'בערך' בשביל שזה יהיה מהר. רק שלא נעשה זאת בהחלטות חשובות! ושתמיד נשים את הדגש ביו"ד.
תראי איזו התפלספות.... אבל אני יודעת שלא אכפת לך....
מתגעגעת!
[ליצירה]
כן, אני גם ראיתי פה המון רגש אישי. מה לעשות שבימים אלו יש עוד 100,000 אנשים שמרגישים אותו דבר? להפך, זה גורם יותר גדול להזדהות, ובכתיבה כה פשוטה.
[ליצירה]
וואו, יש פה הגזמה היסטרית. מי אמר שמניין נשים יפיל את כולם מסוף העולם? שלא תבין לא נכון, אני לא פמיניסטית, וכשנשים רוצות לעשות מצוות "גבריות" בשביל להרגיש קוליות ו"יותר קרובות לאלוקים", אני חושבת שזה פסול. אבל מניין נשים זה לא היסטרי, וחוצמיזה, אנחנו בטוח שרות שירי נשמה פי אלף יותר יפה (ומי אמר ששירי נשמה לקחנו ממכם???) זה מה שיש לי להגיד. והגיע הזמן שתלמד גם אתה לסרוג כיפות.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
התפעמות.
(זו המלה היחידה שעלתה בראשי בשביל לתאר את החויה. חבל שקשה להעביר הרגשות למלים)
איזה כיף להיות חלק מצוות כתיבה אדיר.
עלי והצליחי.
[ליצירה]