[ליצירה]
השילוב של האשה הסוטה ושיר השירים מעצים את הקריאה לאלוקים מתוך יאוש ואת השתיקה הדקה והקשה. מצד אחד- יש פה עוצמות "הייתי לך מאכלת עולה בסערה השמימה" אך מצד שני- הן לא באות לידי ביטוי בפועל, כי למעשה נגזר עליך לחכות בפסיביות ובפחד להמשך.
[ליצירה]
יפה ,יפה עד כאב....
אך עדין אני מאמינה שאין אהבה בלי משחקים...לפחות בהתחלה זה בלתי נמנע...
הלוואי שכולם היו מסכימים כמוך להשיל את כל המגננות..
ופשוט לאהוב...
ואולי היא הסכימה? כולי תקווה בשבילך ובשביל כולנו...
רק טוב.
בהערכה
פרח בר.
[ליצירה]
.
שיר מדהים. אני מזדהה עם הרבה - אם הבנתי נכון את האצבע המושטת ואת האותיות שכסו בי....
דימויים נפלאים, ובעיקר אהבתי את "בחלוני עלה ריח החיים כימים ימימה".
[ליצירה]
*
ראשית, לגבי התמונה.
בניגוד לשאר המגיבים אני נוטה לחשוב שהתמונה אינה מונה איכויות צילומיות יתרות. עקומה, חתוכה ויותר מדי מגויסת. ברגע שאת באה להעביר בצילום תחכום מסוים או מסר, את צריכה אמינות גבוהה לטבעיות הצילום. מה שמאוד חסר כאן. התמונה יכולה להיות עם הרבה ריח, אבל חסרת טעם לחלוטין.
שנית, לגבי הדברים.
מדבריך עולה ניחוח של טרוניא כלפי האנשים המנהלים את המאבק, על שאין הם שמים את פניהם כלפי 'כלל ישראל'.
הרי זו חוצפה שאין כמוה לבוא בתלונה לאנשים אלה, רגע לפני שזורקים אותם מבתיהם, רגע לפני שמחריבים עליהם את עולמם, רגע לפני שמוצאים את מתיהם מהקברים-על שאין הם מכוונים במעשיהם לתועלת 'כלל ישראל'. אין אני יודע אם גישה זו היתה גורמת ל "פני השטח להראות אחרת", אבל דבר אחד אני משוכנע. הדאגה האגואיסטית הזו לכאורה, לבתיהם, לחוף ולים, הינה הדבר הטבעי, הלגיטימי והבסיסי ביותר שבו אנשים אלה יכולים לאחוז.
לכי תבקשי מחולה גוסס שיקום להביא אקמול לחולה השוכב בחדר לידו. ציני הא?
[ליצירה]
***
האמינו לי רבותי, שלא העזתי לעבור על חצי מכל הדברים שנכתבו כאן. מעניינים ככל שיהיו, הם ארוכים מדי ומתישים בשבילי. אשר על כן, לא בא אני להתפרץ לוויכוח, לדון בעניינים של דת אל מול פלורליזם, ואפילו לא להביע את דעתי בנושא.
ברצוני רק לחוות את דעתי על השיר בתור יצירה ותו לא.
אז ככה:
השיר הינו שיר נחות, משולל כל ערך ספרותי, מטומטם במקצת, לא רגשני, לא אמיתי, מתחנף, מתיפייף, מעצבן ודבילי.
אה, הוא גם מעורר סלידה עד שבא לי להקיא.
לילה טוב.
[ליצירה]
*
זה בטח רעיון שאותו אתה מדגיש, אז שלא תחשוב ת'צמך שאתה הוגה גדול באמת.
סתם...
לדעתי הוגה גדול באמת מורכב מעוד מספיק מאפיינים גדולים באמת שניתן למצוא בו, חבל לצמצם גדלות להגדרות קטנות. אבל נו שוין, רעיון חמוד.
[ליצירה]
דונט וורי בי הפי!
קודם כל, מצאתי עניין רב בחוסר הפיסוק בשיר הזה. אפשר לחפש ולמצוא בו מספר משמעויות, וזה טוב ככה.
שיר זורם וקולח, למרות התוכן ובגללו, וזה טוב ככה-זורם וקולח.
אתה רוצה לברוח, וזה טוב ככה לברוח כשרע, גם אני בורח.
(התלהבתי על ה 'וזה טוב ככה'. אבל האמת, זה טוב ככה להתלהב)
אל תברח סתם, כי לא תמצא כלום. אם תברח להרים-בטוח יהיה מי שישמע אותך, וגם בים דרך אגב. תברח, ברח לשדות, לים, להרים, לגבעות, לנחלים.
ברח ותזרום, זה טוב ככה;)
[ליצירה]
ככה:
ראשית, אני בן.
שנית, כשאני מגיב ליצירה אני מעלה על כתב את מה שחוויתי בעת קריאת היצירה. אני לא כמו אותם אלו שלא מפסיקים לפדבק. אני אומר את מה שהשיר עושה לי.
במקרה הזה השיר עשה לי: איכס. וזהו. לא יותר מזה.
ואם לאחרים זה עושה משהו אחר, הם מוזמנים להגיב.
כשכתבתי "איכס" זה היה על ההרגשה שהשיר הותיר בי ולא עליך (גם אם יכול להיות שבדיעבד אני חושב ככה).
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount