וכשהאלכוהול נכנס בי
איבדתי כל שליטה
ושאלתי לשלומך.
שמת לב לאודם פניי
ובהית בי
לא אומרת כלום.
ברוב שכרותי
שאלתי שוב
והפעם הוספתי רצינות
אך את
בהית עוד לרגע
ופסעת.
כשפג תוקפו של
תוכן כוסי
נפגעתי.
למה נפגעת?
אולי היא נפגעה?
ואולי הפגיעה כאן היא במשמעות של "ויפגע במקום", זאת אומרת - תפילה?
ואז משתנה כל המשמעות של השיר.
יש בשיר הזה עדינות כלפי פנים ומגושמות כלפי חוץ,
בערך כמו מערכת היחסים בין "נכנס יין ויצא סוד".
רגיש. מרגיש.
[ליצירה]
רגיש. מרגיש.
למה נפגעת?
אולי היא נפגעה?
ואולי הפגיעה כאן היא במשמעות של "ויפגע במקום", זאת אומרת - תפילה?
ואז משתנה כל המשמעות של השיר.
יש בשיר הזה עדינות כלפי פנים ומגושמות כלפי חוץ,
בערך כמו מערכת היחסים בין "נכנס יין ויצא סוד".
רגיש. מרגיש.
[ליצירה]
שיריי פשטו מדיהם
מילותיי* סרבו לכל פקודת התייצבות *ממליץ להוריד
אנרכיה וכאוס* שלטו במשפטיי *הכאוס מובן
נקודות,
התעופפו לכל עבר
קוטעות* כוונות "התעופפו"- בעבר, קוטעות- בהווה
משמעות.
* *ממליץ על שורה רווח
נחתכת *וונעלמת אני מניח שזו טעות
בין מילים
כל שורה *ארכה *שוב, ערבוב הווה ועבר
כנצח
ואני-
נאלמתי דום
נוכח מרד
השירים.* סיום מוצלח.
ואולי כך יראה:
שיריי פשטו מדיהם
סרבו לכל פקודת התייצבות.
כאוס שלט במשפטיי
נקודות (.....)
התעופפו לכל עבר
קטעו כוונות ומשמעות.
נחתכת ונעלמת
בין המילים
כל שורה אורכת
כנצח
ואני-
נאלמת דום
נוכח מרד
השירים.
סיכום: תחליטי על סידורי הווה- עבר ושימי לב לנק' שציינתי.
שלך, בהערכה,
את יודעת מי...
[ליצירה]
"אין מילים", לצערי טעית. דווקא יש כאן "סופר" רגישות. והנה אסביר:
הבחורה רוצה "רק עוד פעם אחת". אהבה או "מעשה אהבה" אחרון לפני שהוא עוזב אותה (את מבינה שהיא לא ממש רוצה שהוא ילך עכשיו) ואז הוא אומר לה "ולאחר שאתן לך..לא תיפגעי? בודאי (שכן)".
יש אצלו מלחמה גדולה בין היצר שאומר לו ללכת על זה כי לא כל יום בחורה נפתחת לפניו אך מצד שני המצפון שלו... מנקר מנקר מנקר.
מתוך החשיכה תבוא ההארה. לכן, מבקש להדליק את האור. עכשיו אפשר לחשוב בהגיון. אבל לפני כן- שתלבש חזרה את החולצה.
ועכשיו?
תגובות