ובעצם, זה אכן המוות של החלום. משום מה זה מקשר את זה גם למוות של הילד. אבל לא- הילד לא מת. ובקישור לאחור- גם החלום לא מת. וזאת הפואנטה. כן. הבנתי.
אין מוות. רק לכאורה.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
מ ד ה י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מוקסמת מסגנון הכתיבה!
זוכרת שאמרתי לך שאני פחות אוהבת מילים פשוטות.
אני לא מבינה מה חשבתי לעצמי כשאמרתי את זה?!?
את עושה את זה בצורה מעלפת!
סליחה.
איזה תום לב, לחשוב על יצירה כזו...
כל כך אמיתי.......... שאפשר לבכות.
עוטף בתוכו תחושת מוות. (משום מה)
וואוו...
זה אחד הדברים היפים בילדים, התום הזה... ואי היכולת לנטוש את החלום, גם אחרי שהוא אבוד, עדיין לבכותו...
כשאנחנו מתבגרים אנחנו גם למדים להשלים עם המציאות.
[ליצירה]
באמת מעלה תחושה של מוות....
ובעצם, זה אכן המוות של החלום. משום מה זה מקשר את זה גם למוות של הילד. אבל לא- הילד לא מת. ובקישור לאחור- גם החלום לא מת. וזאת הפואנטה. כן. הבנתי.
אין מוות. רק לכאורה.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
מ ד ה י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מוקסמת מסגנון הכתיבה!
זוכרת שאמרתי לך שאני פחות אוהבת מילים פשוטות.
אני לא מבינה מה חשבתי לעצמי כשאמרתי את זה?!?
את עושה את זה בצורה מעלפת!
סליחה.
איזה תום לב, לחשוב על יצירה כזו...
כל כך אמיתי.......... שאפשר לבכות.
עוטף בתוכו תחושת מוות. (משום מה)
[ליצירה]
וואוו...
זה אחד הדברים היפים בילדים, התום הזה... ואי היכולת לנטוש את החלום, גם אחרי שהוא אבוד, עדיין לבכותו...
כשאנחנו מתבגרים אנחנו גם למדים להשלים עם המציאות.
[ליצירה]
נו באמת, תעשי לי טובה!!
ממש נשמות נהורות שירדו לעולם ואיבדו את דרכם!
אולי צריך גם לרחם עליהם? על זה שהם איבדו את הדרך? שבגלל שהם לא מבינים את מהות החיים העמוקה הם בטעות רוצחים אותנו???
מזל שיש ילדות קטנות ומחייכות, שמביאות לעולם את הגאולה!
במילים אחרות?פשששש, איזה כיף שיש לנו אנשים טובים, רק צריך להראות להם ת'אור, וישר יחזרו לעבוד את השם.
[ליצירה]
מסכימה עם שמעון. הזרימה של השיר נושאת חן בעיני אבל אני מרגישה שיש פה הרבה שמות קוד או איזה דימויים שאני לא מצליחה לפענח. מצד אחד-השיר חסר מצד שני-זה קצת מוסיף קסם שזה אפוף באפלה...
[ליצירה]
עד "מצאתי את עצמי קבור", מצאתי את עצמי בשיר. יש לך קצב מעולה, פתיחה טובה, ועניין שיצרת להמשיך ולקרוא.
השורה האחרונה, די קוטעת את הרצף, אבל זה נראה לי קטיעה חדה מידי, כיוון שלא הבנתי אותה והיא שוברת את מה שבנית כל השיר. לדעתי אפשר להוציא יותר. השורה האחרונה עלומה מידי...לא?
תגובות