תן לה, הוא אמר, תן לה לבד. אתה לא מבין? אהבה בלי כפייה, זו הדרך לאושר, לאהוב בלי לכפות, גם לא בדרך אחרת. אה, להיעלם , זה מה שאתה מתכוון . כן, להיעלם, לפחות זמנית, מלאכותית. אבל זה כואב , מייסר, שאתה נמצא דווקא כשאתה לא. כן, זה המצב, ענה הקול ההוא שיודע הכל. מה , וככה זה ימשיך? - שאל הטיפש ,זה שתמיד בורח לרגש, משחק אותה חכם אבל תלוי . מי יודע , זה תלוי בך, אם תצליח להיעלם מספיק זמן למספיק אנשים. טוב, אז ננסה, נתקף הכסיל באומץ פתאומי וכמעט, כמעט חזר בו,רצה להיות, סתם כי זה נותן הרגשה של חיים. משונה, לא? אז רגע, לספר לה עלי, אתה יודע, רגשות, מחשבות,הגיגים,כאילו נראה לך הוגן להפיל עליה את עצמי כולל מצבי רוח, עצבים, תסכולים, באסה, לא, לא תמיד, לפעמים, זה כלול בלהיות בקשר עם מישהי? כי כבר נעלם לי כל הידע שצברתי על אנשים. להיעלם זה דבר מאבד כזה, מחסיר ממך את עצמך בצורה שגורמת לך לתהות על הקיים ועל היש או יותר נכון על מה היה. למה להתפלסף, תגיד , למה ? כעס החכם, הא? אתה לא יכול פעם אחת לעשות מה שאומרים לך ופשוט לא לעשות כלום? טוב, צודק , תמיד אני הורס בסוף לכולם. בשנייה האחרונה בדיוק לפני שמישהו נקשר אלי מעצמו בלי שאני אעיק עם המודעות המתחכמת הזאת, בדיוק אז אני צץ ומפריע ואז הוא נסוג , בצדק, מה הוא צריך אותי על הראש כשהוא באמצע לנסות לאהוב את כל הבלגן הזה? אבל למה תמיד אני? שאל ההוא, נו הזה שאין לו שם כי כבר קשה לכנות אותו מרוב שאנשים מנסים. תראה , זה לא שאתה דפוק באמת. אתה רק חלש אופי , נגרר אחרי האגו של עצמך , אבל ברגע שתתרכך , שתפסיק לדרוש מעצמך להיות שם תמיד ולו בגלל שיש איזשהו סיכוי, אפסי כמובן, שמישהו יצטרך את מה שאין לך לתת, אולי תוכל לאלתר איזה משהו כזה מהמותן ולתת לו. יאהבו אותך, אל תדאג , זה תמיד קורה, כל הרכיכות הם הכי שוות. אוהבים אותם כי אפשר לדחוף אותם לכל חור ולאהוב אותם כשמתחשק.זה גם כיף ללטף אותם. יש להם רגישות כזאת לליטופים, אפילו מזויפים, והם תמיד פוצחים בדקלום הקבוע של בדיוק מה שהמלטף רצה לשמוע. בגלל זה, בגלל זה אוהבים אותם , אני אומר לך,זה בדוק. אה, זה מה שאתה אומר , להתרכך. תגיד , ואם אני לא יכול . אני קשה טבעית . ככה זה, ניסיתי , התנפצתי כבר על כמה סלעים קשים במיוחד וכבר קרה, לא נעים, שהם נשברו לפני . אז מה עושה מישהו כזה , יש כזה יצור שיאהב אותו? כי פשוט אני רוצה לדעת, למקרה שהריכוך לא יעבוד. צריך להמשיך לחכות או שאפשר להתיאש. כי, אל תכעס , לפעמים מתחשק לי שיימאס לי קצת , לא להיות כזה רציני ופתטי , סתם שיימאס לי להרגיש איך זה . יש הרגשות כאלה שבא להרגיש. אז מותר? כרגע לא מותר לך כלום, החליט הבוגר לאחר עיון חטוף בספר חוקי העולם . אתה מאלה שלא מותר להם , אתה באיסור עולם. היי רגע רגע אתה לא אומר שעשיתי משהו רע, נכון? צר לי , ריחם המבין , עשית את הפשע החמור ביותר - נתת הכל בלי להודיע מראש ובכך גרמת - לא עלינו - למישהו להרגיש אליך משהו . אין כפרה . ניסיתי . מצטער. תגיד זה לא קצת ציני ????