[ליצירה]
עם הקדמה שכזאת...
כל שיר הוא פ-נ-י-נ-ה..! (וההקדמה היא כחוט האוגדם יחדיו). אב"א היקר, אנא שמור לי איזה עותק מספר שיריך העומד לצאת לאור, כי אני כבר מ-כ-ו-ר...
[ליצירה]
טוב, האמת היא...
שידעתי על ה'קשר' הזה, כבר לפני עידן ועידנים... מה ש'באמת' רציתי לומר הוא, שמפליא איך עמים יכולים להשתנות, בעיקר לטובה, מה שנותן לנו תקווה, שהעתיד באמת יהיה עתיד וורוד יותר... ובעניין ה"לא חשוב איך", על-כך, בפעם אחרת, o.k.?
[ליצירה]
כן גם אני...
לא ממש התחברתי למתמטיקה... מבחינתי זה יישאר תמיד מקצוע 'יבש'... למרות שגם לי היו מורים די 'חבר'המנים' למתמטיקה, ולמרות גם- שהרבה מתמטיקאים ופיסיקאים היו אנשים הומניסטים לעילא ולעילא... אנדרה סחרוב, לדוגמא!
[ליצירה]
כן גם אני מצטרף
לכל התשבחות שמעליי... (ו-אגב, באתר אחר רשמתי לך מחמאה, וגיליתי לך ששמי שונה באתר הזה... כתבתי שאתר זה הוא 'מתחרה', ואת מחית בתוקף, וביקשת "אהו"י"... טוב, אז... הא לך התשובה...)
[ליצירה]
מה עוד ניתן לומר...
שעוד לא נאמר??? צ'מעי ילדה (אל תיעלבי, זה ביטוי של חיבה!) עוד ילמדו עלייך בחוג לספרות עברית באוניברסיטה! מצטרף בחום רב לקודמיי (במיוחד- לעופים פלאפון) ומחכה בקוצרוח לעוד חלק(ים). שבצ'לום לך, הראל.
[ליצירה]
אני דווקא חושב
שהיצירה מעולה, ד-ו-ו-ק-א מצד תוכנה: יצירה כמו זאת צריכה לשמש נורה אדומה לכולנו, ובעיקר- למנהיגינו, לאמור: "אם לא תתחילו לעשות כך וכך- זה באמת מה שיקרה למדינה היהודית!". לכן חושב אני שכבודה של היצירה במקומה מונח (וזהו מקום חשוב ביותר) ותפסיקו כבר עם כל הקיטרוגים למיניהם. יומנעים לכולם, החזן.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
רגע... אז למה זה טוב???
אני אולי קצת מיושן, אבל... תמיד אני מחפש את ה'מסר' שבכל דבר, את הרובד הסמוי... זה שיש פה מכתב שמנוסח באופן...'נאה'...זה עדיין לא מצדיק את הבאתו לפנינו! (אני יודע שנכתבו ונכתבים פה באתר דברים הרבה יותר שטותיים וחסרי-טעם מזה המכתב, אבל- בכל זאת!)
[ליצירה]
הה... יפה מאוד...
מזכיר קצת את שירך "שירת הדייג"... אפשר לחשוב שאתה ממש 'איסלנדי בדם'! אגב, השבוע גיליתי (לא חשוב איך), שכל הסקנדינבים ה'צפונים' האלה (במלעיל, כמובן...) הם צאצאי הוויקינגים, שכידוע, הפילו את חיתתם על כל אירופה ואף מעבר לה. מעניין, לא?
תגובות