איי לאב יו איש אחד! איזה כיף לקרוא את זה אגיין אנד אגיין. היר איי אם, קופצינג פרום אינגליש טו היברו, פוסח לי משפה לשפה.
כל כך כיף לעיניים לקרוא, ולפסוח כמו על סקייטבורד ממפלס למפלס בטקסט הקדוש.
והכי חשוב, נפשי צהלה בקרבי בעת הקריאה.
חן חן!
ממש "אחרי בלותי היתה לי עדנה..." ((: (פתאום נזכרתם להגיב על זה)
אז ככה הרעיון מבוסס על הקשר בין פסח לתשעה באב (שיוצא תמיד באותו יום בשבוע עפ"י הלוח כפי שהוא מסודר בימינו) הקשר הזה מוזכר גם במדרש (לשאלתך מר נפש...) ו....כן (גם זה לשאלתך נפש (: ) כשכתבתי את המשפט התיחסתי , למצב הדתי שנוצר בעקבות השיבה לארץ (ועוד , ואכמ"ל) ולפתע הבליח הרעיון שאפשר אולי (???) לתרץ אותו חלקית , כך .....
הסבר מספק ???
בכל אופן תודה לכו-לם
חיממתם את ליבי ....
שבוע טוב .
[ליצירה]
ווי!
איי לאב יו איש אחד! איזה כיף לקרוא את זה אגיין אנד אגיין. היר איי אם, קופצינג פרום אינגליש טו היברו, פוסח לי משפה לשפה.
כל כך כיף לעיניים לקרוא, ולפסוח כמו על סקייטבורד ממפלס למפלס בטקסט הקדוש.
והכי חשוב, נפשי צהלה בקרבי בעת הקריאה.
חן חן!
[ליצירה]
וואווו , תודה ...
ממש "אחרי בלותי היתה לי עדנה..." ((: (פתאום נזכרתם להגיב על זה)
אז ככה הרעיון מבוסס על הקשר בין פסח לתשעה באב (שיוצא תמיד באותו יום בשבוע עפ"י הלוח כפי שהוא מסודר בימינו) הקשר הזה מוזכר גם במדרש (לשאלתך מר נפש...) ו....כן (גם זה לשאלתך נפש (: ) כשכתבתי את המשפט התיחסתי , למצב הדתי שנוצר בעקבות השיבה לארץ (ועוד , ואכמ"ל) ולפתע הבליח הרעיון שאפשר אולי (???) לתרץ אותו חלקית , כך .....
הסבר מספק ???
בכל אופן תודה לכו-לם
חיממתם את ליבי ....
שבוע טוב .
[ליצירה]
טויב ,
ראשית תודה למגיבים/ות .
תגובותי :
כלנית - כן הוא זה הקב"ה , לפי תפיסת ה"הם" ... (הכינוי המנוכר בגוף שלישי [נסתר] נעשה במכוון)
סימן שאלה - אני לא באמת מפחד , הקטע הזה בא לחשוף קטע מסוים מהתודעה (שלי או של "ההם", בקטע הזה הגבול בין התודעות האלו די אפור...;-) )
ממללא- מסכים איתך , (אמממ , ניכר שהבנת את כוונת דברי ... ) בגדול באתי לבקר את ה"פילוסופיה האפרורית" כלומר זו שמקדשת את ה"אפור" והופכת אותו לעיקר החיים , שמנסה להוציא כמעט אל מחוץ ללגיטימי את הברור (מה שהם קוראים "שחור ולבן") חלק ממה שניסיתי לומר הוא שפילוסופיה כזו . (שמעלימה את השחור והלבן) גורמת לכך שממילא כל שאר הצבעים בטילים , ונשאר חיים אפרוריים... (אולי זה בקורת על הפ"מ )
[ליצירה]
כי הוא מתאר
חידלון ...
קשר שמתחילתו מנוון , וגם כשלכאורה יש מעין התפקחות היא ממש לא אמיתית (והדבר מודגש לאורך השיר ...) אלא חזרה על אותו ריטואל באדרת אחרת .( מחליפה את המשורר , בעושה פסלים בקרח וכד'.)
הנה לך חומר לביעור חמץ . (ולמרות שאת אינך [כפי הודאת פיך.] גם כאן אסיים בד"ל...)
אה , וכמובן פסח כשר ושמח לך .(-:
[ליצירה]
ואני אומר
שהילד (מהמונולוג) צודק , אין שום ענין לזכור מה קרה בהסטוריה , אלא את הלקחים שיש להפיק מזה .
התבחבשות ב"אבל" אמנם גורמת להרגיש טוב עם עצמך . (שאתה לכאורה פטור מאחריות למה שקרה , ויותר מכך למה שקורה ויקרה ...) אבל לא ממש משנה את המצב . ):
זה הבדל בין חז"ל שעיצבו את התעניות לימים של חורבן , וימי הודאה לימי של הצלה והצלחה . (חנוכה ופורים בעיקר) לבין ה"מורשת הציונית" שמנסה לקבע תחושות ומסרים מסוימים , שלא במסגרת הדינמיות של הזמן , וממילא גורמת להשכחת הלקחים ... (הנושא קצת יותר מורכב אבל לא משנה ...)
ערב טוב.
תגובות