מהשניים שציירת את זה אהבתי יותר
ההרים ברקע מצוירים טוב הסגנון שלך קצת פרוע (בהקשר חיובי יש לו אופי מעניין)
לדעתי העץ נראה קצת תלוש לא מתחבר לקרקע בצורה אמינה מספיק.
ציור טוב ומעניין,תמשיך להעלות..
[ליצירה]
מהשניים שציירת את זה אהבתי יותר
ההרים ברקע מצוירים טוב הסגנון שלך קצת פרוע (בהקשר חיובי יש לו אופי מעניין)
לדעתי העץ נראה קצת תלוש לא מתחבר לקרקע בצורה אמינה מספיק.
ציור טוב ומעניין,תמשיך להעלות..
[ליצירה]
מיכל, גם אני אהבתי פחות את הביצוע, אני חושב שרגע קצת יותר כהה, אולי רקע שהולך ונהיה שחור ככל שמתרחקים מהדמות (או מהמפתחות) היה מוסיף הרבה. דווקא הרעיון יפה. משום מה זה מזכיר לי קצת את השיר "לא אומרת כלום" של מטרופולין. משהו עם סגירות (נעילות) ובדידות, ועצבות...
[ליצירה]
הציור דווקא יפה, אבל האמת שהוא משאיר הרגשה קצת "שטוחה" או לא גמורה. אבל אולי זה אני שלא מכיר את הסגנון. :)
בכל אופן גם אני ישר שאלתי את עצמי למה בכלל לצייר ב"צייר"?! זו תוכנה כל כך מוגבלת... יש לא מעט תוכנות חופשיות וחינמיות שעושות עבודה הרבה יותר טובה.
סתם לדוגמה, יש את פיינט נט, שהיא סוג של שדרוג של הצייר. האתר שלה: http://www.getpaint.net/index.html
(חינמית כמובן)
יש המון תוכנות חינמיות היום וחבל סתם לעבוד קשה בתוכנה פשוטה...
[ליצירה]
ציור מאוד יפה, אני חושב שהוא מושלם מבחינת הטכניקה. אבל המבע והמבט קצת חסרים. הוא נראה קצת כמו תלמיד תיכון בהצגת סוף שנה: מנסה לשדר משהו, אבל ממש לא נכנס לדמות...
אבל הרקע הזה ממש מדהים! איך עשית את זה, זה נייר מיוחד?
[ליצירה]
איפה היא?!?! איפה?!?!? רק תצביעו!!! אני רץ!!!! :)
וואו!! השיר שלך פשוט העביר בי צמרמורת!!! זה מדהים!!!
אירוטיקה מעודנת, ממש יצר הרע מסתתר פה... :)
לאהודות...
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
באמת לא פורטים על אקורדים, אבל כן לוחצים עליהם, או שעושים אותם איכשהו, וזה לא נראה שהוא עושה את זה. זה נראה שהוא סתם מחזיק את הצוואר של הגיטרה. מה שעוד מוזר פה זה שהוא יושב לבד, בחדר ריק, ומנגן (אפילו לא שר!!) משהו פה לא ברור...
תגובות