מהשניים שציירת את זה אהבתי יותר
ההרים ברקע מצוירים טוב הסגנון שלך קצת פרוע (בהקשר חיובי יש לו אופי מעניין)
לדעתי העץ נראה קצת תלוש לא מתחבר לקרקע בצורה אמינה מספיק.
ציור טוב ומעניין,תמשיך להעלות..
[ליצירה]
מהשניים שציירת את זה אהבתי יותר
ההרים ברקע מצוירים טוב הסגנון שלך קצת פרוע (בהקשר חיובי יש לו אופי מעניין)
לדעתי העץ נראה קצת תלוש לא מתחבר לקרקע בצורה אמינה מספיק.
ציור טוב ומעניין,תמשיך להעלות..
[ליצירה]
תמונה מעניינת. המבט שלה באמת עושה את התמונה, ישר מכניס אותך לסקרנות: מה היא רואה, ממה היא מודאגת (או שזה נדמה לי...)
יש פה שימוש בעיניים שלה לתפיסת תשומת הלב של הצופה, בניגוד לתמונה אחרת שמצולמת מלמטה (או שהאישה מסתכלת למעלה) ככה שלא רואים את העיניים, שמשאירה הרגשה כאילו אני לא יכול לראות את התמונה.
התמונה הזאת חודרת מיד להכרה...
[ליצירה]
ציור מאוד יפה, אני חושב שהוא מושלם מבחינת הטכניקה. אבל המבע והמבט קצת חסרים. הוא נראה קצת כמו תלמיד תיכון בהצגת סוף שנה: מנסה לשדר משהו, אבל ממש לא נכנס לדמות...
אבל הרקע הזה ממש מדהים! איך עשית את זה, זה נייר מיוחד?
[ליצירה]
שוב, ציור יפה מאוד, עם כמה אבלים קטנים... :)
יש חוסר סימטריה בפנים. וזה קצת מחליש את הציור. עד כאן להפעם.
המבט שלה קדימה, מתאים לציור שמראה איך היא נראית כשהיא עומדת מול יקירה שמושיט לה את היד. מישירה מבט קדימה, עם מבט שאפשר לדמיין על מי שלא ראתה אדם יקר הרבה זמן. אבל במבט שני מתגלה שהיקיר עומד לו ברקע, והיא למעשה מפנה לו את הגב. מה שמציג את היצירה כולה באור שונה לגמרי: אולי מוסתרת פה אמירה ביקורתית על היקיר? אולי המילים שצירפת ציניות, ומנסות לשקף אל היקיר איזו יהירות? ואז גם את המבט שלה אפשר להבין אחרת, מבט של מי שנפגעת מההתנהגות של היקיר, שלא שם לב שהוא פוגע בה, והיא, עדינה מכדי להתפרץ, פשוט מפנה לו את הגב, נרגשת כולה מכך שהיא העזה להביע רגש שלילי כלפיו בכלל...
[ליצירה]
הדמות מצויירת טוב, אבל לא גמורה. היא כאילו מצויירת רק בקווי מתאר, חסר עוד עומק, משחקי גוונים בעור שלו, בבגדים, משחקי אור וצל, גם באבנים.
שחק עם זה קצת, אני לא יודע לאן תגיע, אבל אני בטוח שזה יהיה מעניין...
[ליצירה]
דווקא בתור צילום לא אומנותי, זה נחמד, אם כי משהו בתאורה אולי קצת מטשטש את הבחור משמאל (שלי, לא שלו). יש פורומים שמתעסקים בצילום והם יוכלו לתת דגשים מועילים יותר...
תגובות