[ליצירה]
יפה מאד
ממש אהבתי את כל הקטע
אבל שתי הערות:
1. היה יכול להיות נחמד להתייחס למספר 0 שהוא המצאה מאוחרת, גילו אותו הרבה אחרי המספרים הטבעיים. הוא המצאה דמיונית. מעניין אותי מה היית כותב על זה.
1.4142135623... לגבי המשפטים בהתחלה - מה הקשר? את השני הצלחתי לקשר לאוטובוס הצפוף, אבל המשפט הראשון? אולי זה קשור לזה ש42 הוא הגימטריא של אוי ואבוי?
[ליצירה]
152
חזרתי רק לרגע, חשבתי
ראיתי שיש פעילות ושמחתי
עוד חרוזים ממזר אורי מבקש
ולחזר במחשב כי בחיים קצת יבש
סוף סוף חזר לממזי כבודו הרמוס
וחרז תגובה 150 לשרשור העמוס
אין למ"פ מתחרה, אף לא אני
אך אפשר לבקש המקום השני?
[ליצירה]
אני נהנה לראות את היחס שלך לפרטים קטנים. הכל תמיד מדוייק וזה מוסיף המון לציורים שלך. אילו הייתי מצייר בעצמי בטח הייתי מעריך את זה יותר.
יש בדיקת דם "מדעית" שהיא לוקחת מהוריד, לצינור, לשקית.
אבל יש את העולם החי עם כוחות משלו לבדוק את הדם. עולם של הרגשה.
מי יאהב יותר את הדם? הפרפר היפה, או הדרקון המרושע? זהו המבחן, זוהי בדיקת הדם האמיתית.
לאיזה כח בעולם האדם שייך, הטוּב או הרֶשַע? "כי הדם הוא הנפש"...
[ליצירה]
אוי, אוי.
יהי רצון שמסירות הנפש של מגיני הארץ יֵראה לפני ה' ויגאל אותנו במהרה...
לעידוד, הנה משהו שתלו אצלנו -
ילקוט שמעוני שמות - פרק כ - רמז רצב:
"ר' נתן אומר לאוהבי ולשומרי מצותי אלו שהן יושבין בארץ ישראל ונותנים נפשם על כל המצות. 'מה לך יוצא ליהרג?' 'על שמלתי את בני.' 'מה לך יוצא לישרף?' 'על שקריתי בתורה.' 'מה לך יוצא ליצלב?' 'על שאכלתי מצה.' 'מה לך לוקה מאה פרגול?' 'על שנטלתי את הלולב.' ואומר: 'אשר הוכיתי בית מאהבי' - המכות האַלַה גרמו לי לאהוב לאבי שבשמים:"
תגובות