הלילה שלי -
אלפי מחשבות,
מאות זכרונות,
עשרות רגעים
וכמה געגועים.
הלילה שלי -
שלושה כוכבים
ומעט אהובים,
חלומות נשגבים
ואחד אלוקים.
הלילה שלי -
אינסוף עתידים אפשריים
ותקופות שאבדו כאיים בודדים,
סימני שאלה, סימני קריאה
ואחד - אתה.
[ליצירה]
אאאאאאאאאאהההההההההההחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!
ניסיתי לאיית את הצליל שיצא לי מהפה למקרא הקטע, אך יצא לי רק בערך...
מפלח את הלב, את הנשמה.
כל כך קצר, וכל כך מפלח.
לאהודות!
[ליצירה]
רסיס לילה, היטבת לשאול
חשבתי לנסות ולהשיב, אך אני חושבת שראוי דווקא להשאיר את השאלה הזו כשאלה.
אם בני אדם יזכרו, כי ספק רב אם הם מצליחים באמת להבין, בנימים הדקים מן הדקים, את שעובר על זולתם, אזי העולם כולו ייבנה מהספק הזה - ולטובה.
[ליצירה]
הא לך תגובה נוספת
קודם כל, סחטין על היוזמות שאתה לוקח כדי לקבל תגובות, ולא נח לך על זרי הציפיה. אבל ואני יכולתי להיות כמוך. אך למרות שאני תמיד משוועת לתגובות, ולא תמיד מקבלת, ודאי לא מספיק, אני דוממת את אכזבתי.
ועכשיו - שירך. אני לא בטוחה שהצלחתי להבין אותו. כלומר הוא באמת כתוב יפה, אך לא ברורה לי הסיטואציה המתוארת. האסוציאציה שעלתה לי בראש הינה הקרבת הילדים בגיא בן הינום על ידי הוריהם, ואני חוששת שמא פספסתי בענק... הינה, גם אחרי שקראתי אותו פעם שלישית.
התואיל אפוא לבאר לי, למה התכוון המשורר?
המשך יום נעים וטוב.
[ליצירה]
[ליצירה]
יש בזה משהו
מאד נוגע, אף כי טרם השכילותי להבין מהי העמדה של הדוברת כלפי מושא אהבתה.
דומה כי האמביוולנטיות כלפיו עדיין בעיצומה, גם אם האהבה אליו איננה עוד.
ואולי בגלל האמביוולנטיות הזו, זה כל כך נוגע.
[ליצירה]
יהודית יקירתי
לטעמי - אפשר גם אפשר לחוש תחושת אובדן כלפי משהו שמעולם לא היה שלך... יש בהכרה כי הוא מעולם לא היה שלך אובדן של דברים רבים: של התקווה שהוא אכן שלך, האפשרות, האמונה, המשאלה.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
תגובות