אני חושבת שהרקפות קצת הולכות לאיבוד בתשליל הזה. אם ממקדים את תשומת הלב בהן הן נראות טוב, אבל עם הסלעים והצמחים ברקע הן מאבדות מהיופי. כדאי לך לנסות שוב מזוית קצת שונה.
רעיון יפה!
[ליצירה]
אני חושבת שהרקפות קצת הולכות לאיבוד בתשליל הזה. אם ממקדים את תשומת הלב בהן הן נראות טוב, אבל עם הסלעים והצמחים ברקע הן מאבדות מהיופי. כדאי לך לנסות שוב מזוית קצת שונה.
רעיון יפה!
[ליצירה]
אני חולק על ממזר בעניין החזרה על המילים "בין מנחה לערבית" בתחילת ובסוף כל שורה. אני מוצא שזה מוסיף.
אבל אני מסכים אתו שאין תחושה שהמשפט האחרון סוגר את העסק.
וברור שהכוונה לקֶשֶר, ואז צריך להחליף בתולה. מניין הגעת לקריאה קָשָר?
[ליצירה]
141
יפה, אני רואה שקלעתי בול
לו ניחשתי אחרת היה פה בלבול
בכל אופן אני כתיכוניסט מבוגר
הייתי דואג לצעירים בעבר
כעת, צעיר - שהוא כבר בוגר
הראה לי שהוא מנסה להתחבר
לאלה שלא יכירו את ימיו הראשונים
של המוסד שהקמנו לפני שנים
היתה לו רשימה של הנכנסים לא מכבר
כפי שהייתי נוהג להשיג בעבר
וכך בדקנו בשמות החדשים
אם יש מכרים בין האנשים
כך עליתי במקרה על מיקומו של הבן
אי"ה יעמוד באתגר ולא יסבן
בע"ה עוד נפגש הוא ואני
כשאלך עם הנ"ל לביקור השנתי
ואולי אם תנוח לי רוח טובה
יותר ביקורים אערוך בישיבה
זה הסיפור, ממש בקצרה
שבת שלום, ושנת אורה
[ליצירה]
להוי גלוי וידוע לפניכם
מר לי וצר לי, פרצופי מתאדם
על טעות שנפלה בחרוז קודם
כיון שנרשמתי בשמי המלא
ולא תחת כינוי מזויף [ומעולה]
רשם החבר, אחראי הפרחים
את שמי לעיני כל נוכחים
אך אבוי מה אעשה אני
מעדיף את הכינוי על שמי
אז שיניתי את שמי לא מזמן
ליוסף שמח, מנפתלי פרידמן
ולחבר הפורח שבחרוזו הונצח
השם שעלול בעתיד להשכח
אודה על קבלת הפנים הצוהלת
ונדיבותו בלבי כמו אנציח בשלט
ומעתה כדאי שתדעו
שהוא זה אני ואני זה הוא
תם ונשלם לעת עתה
להתראות לכולכם... [חביתה???]
[ליצירה]
רעיון נהדר
האדם כל כך קשור לאדמה, כל כך מחובר לשורשים.
וקשה לעקור את השורשים, קשה. כואב.
עם זאת הוא צריך ללכת. על האדם להתקדם, אדם לא יכול להשאר נעוץ במקום אחד, גם אם זה נחמד. אדם הוא יצור מהלך "ונתתי לך מהלכים בין העומדים האלה"
עם הכאב האדם מכריח את עצמו לעקור את השורשים כדי שיוכל להתקדם, להתפתח.
מסר חשוב.
ציור יפה.
תגובות