הכותרת אמורה להיות 'מה אתה עושה פה?', אבל האתר החליט שהיצירה צריכה להיקרא '1', ואם אני אתקן את הכותרת התמונה תיעלם, אז שיהיה '1'.
ההילה היא בגלל שצילמתי אותו בערב והשמש מאחוריו.
אהבתי את ההילה שמסביב.
גם הקומפוזיציה- כמעט מושלמת.
השפן היה צריך להיות טיפה יותר שמאלה כדי שיהיה ממש טוב- על אחד מקוי השלישים. איך שהוא נמצא עכשיו הוא בין השליש לאמצע התמונה וזה קצת מעצבן את העין...
הרקע מאחורה יצא אאוט-אוף-פוקוס וזה יפה ומדגיש את השפן הקטן...
[ליצירה]
הכותרת אמורה להיות 'מה אתה עושה פה?', אבל האתר החליט שהיצירה צריכה להיקרא '1', ואם אני אתקן את הכותרת התמונה תיעלם, אז שיהיה '1'.
ההילה היא בגלל שצילמתי אותו בערב והשמש מאחוריו.
[ליצירה]
יפה!
באמת לא ראיתי את המעגל הקסמים האכזרי
אכזבה-שכחה-ציפיות-זכרון אהבה\אכזבה ישנה המעיב על הציפיות החדשות-ואכזבה נוספת מציפיות חדשות שתמיד יהיו פחות מתוקות מהזכרונות.
אפשר לפתוח עוד חלון, ובמקום לתת לחמצן להיכנס פשוט לצאת מהחדר :)
[ליצירה]
איזה שיר חלומי! ריח מלח, טעם דבש, חוף מעבר לאופק והתחלה שלא מתכלה, פשוט תענוג!
הערה קטנה - חופים לא 'מכילים' אלא 'נושאים'. (לא הצלחתי לחשוב על מילה שגם תהיה נכונה וגם תישמע כמו 'התחלה', מצטער)
תודה רבה. מועדים לשמחה.
[ליצירה]
וגם בזה יש נחמה - חולה שמתבודד לא יכול להדביק.
נראה שאתה כותב בעיקר כותרות על המחלה ולא מספר על נוראותיה. קשה להרגיש כמה המחלה מסוכנת (קל להבין, קשה להרגיש, משהו כזה)
אגב - במקום 'ובכול' יש לכתוב 'ובכל'.
[ליצירה]
עמוק...
גם משחקי מילים - 'בדרך כלל דרך הכלל דרוכה מדי וכוללנית מדי...'
גם אקולוגיה - העוברים בדרך הכלל נוסעים מהר מדי, מעלים עשן ומזהמים את הסביבה. (ואם זה במדבר - הם גם גורמים סופות חול)
גם פילוסופיה - דרך הכלל קלה מדי ומנוונת, עדיף לסלול דרך פרטית
וגם יפה.
תודה
[ליצירה]
"הדיאלוג הוא היפותטי ומכוון אל אדם שמקבל כל הזמן נקודות זכות שמתווספות לו, בלי שהוא זכאי להן ובלי שהוא מודע לכך, מעין דיאלוג עם קולו של מעניק הזכויות המתוסכל."
(הסבר שכתבת ב'השתלמות בתנועה')
עכשיו שמתי לב שזה דיאלוג ולא שירה. זה דיאלוג מוזר ששומעים בו רק צד אחד והשני שותק (אולי הוא באמת לא רואה). אבל עדיין לא הבנתי מה הוא אומר.
תודה על הסבלנות
[ליצירה]
[ליצירה]
מהורהר ומוזר... אהבתי.
מה זה 'מנערה'? שילוב של מערה ומנהרה?
תודה
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
התבגרות לוחם החרות
בעבר, כשהיה זקן וחכם וצודק, נלחם בעוז נגד חוסר הצדק והרוע.
היום, כשהוא מרגיש צעיר יותר ונבוך, הוא מתקשה לזכור מנין שאב את הלהט שהסעיר אותו כל כך.
מה הקשר לשרון? אני לא בטוח, אולי מאיר רוצה לומר שהוא כבר עייף מלהטיף ולהיאבק בצבועים, או שהוא רוצה שנתבגר כבר ונבין שאין אמת אחת.
תגובות