הכותרת אמורה להיות 'מה אתה עושה פה?', אבל האתר החליט שהיצירה צריכה להיקרא '1', ואם אני אתקן את הכותרת התמונה תיעלם, אז שיהיה '1'.
ההילה היא בגלל שצילמתי אותו בערב והשמש מאחוריו.
אהבתי את ההילה שמסביב.
גם הקומפוזיציה- כמעט מושלמת.
השפן היה צריך להיות טיפה יותר שמאלה כדי שיהיה ממש טוב- על אחד מקוי השלישים. איך שהוא נמצא עכשיו הוא בין השליש לאמצע התמונה וזה קצת מעצבן את העין...
הרקע מאחורה יצא אאוט-אוף-פוקוס וזה יפה ומדגיש את השפן הקטן...
[ליצירה]
הכותרת אמורה להיות 'מה אתה עושה פה?', אבל האתר החליט שהיצירה צריכה להיקרא '1', ואם אני אתקן את הכותרת התמונה תיעלם, אז שיהיה '1'.
ההילה היא בגלל שצילמתי אותו בערב והשמש מאחוריו.
[ליצירה]
הצד האפל של הגאולה...
אתה משחק יפה בקלישאות, משתמש בהן בעיוות קל שגורם להן להישמע מוזרות במקום מוכרות.
[ליצירה]
[ליצירה]
לא בדיוק סיפור, אבל אהבתי את האווירה והדמיון. צריך להגיה ולערוך ('היו אלא' -> אלה, 'העכירה' -> העבירה...)
הסיום חלש, והיה נחמד אם היית מרחיב את הפגישות שלה עם דלפט.
תודה
[ליצירה]
ועדיין, זו ישראל של ששת הימים וקליטת מעפילים והתיישבות בצל הקדחת.
וזו אותה ישראל שמקללת וזו אותה ישראל שמקטרת.
לא מאמין? שלח מבט אחורה, מעבר לכתף, אל דוש וקישון ויעקב חזן וכותבים עלומים ונשכחים שביכו את הדרדרות הדור ובושת פני קשישינו.
ואלו אותם ישראל שהקימו את העגל ואת המשכן ואת המקדש ואת פסילי הבעל.
אלו אנחנו, וזה 'שלנו', וזה נורא וזה נפלא וכך צריך.
לא מאמין? גם אני לא. אבל מי שואל אותי?
[ליצירה]
ניצן, ילד - זה בכלל סיפור לפורים.
אפרים הוא 'משקל נגד' להמן, שחשב שלשלוח יד במרדכי לבדו זה מעט מדי ועלוב מדי.
אז הוא הפיל פור (כמו שנסיעה בטנדר של אפרים היא הימור)
והשיג את הכלים מהבן של ציון (טבעת אחשוורוש, יורשו של כורש, שאישר את בניית ציון מחדש)
ובנה חנוכיית עץ, גבוהה חמישים אמה (אין צורך בסוגריים)
והיה בטוח שהכל בסדר ('למי יחפוץ המלך')
עד שנעשה הנס...
ופניו חפו ופויחו, והוא ובניו נעלמו אל השקיעה, וכל הממלכה בערה, וליהודים היתה אורה.
וההצלה באה מזוגתו של המלך, והתכשיט שעבר מהמבעיר, ובאמת מה רע בחנוכיה של כוסיות ערק?
זה נקרא פרסום הנס!
פורים שמח!
תגובות