5-11-94

היי הילה!
מה שלומך, מה העניינים?
מזל טוב על יומולדתך! מזל טוב עד מאה ועשרים או עד מאה כעשרים! אני מצרף כאן איזו מתנה קטנה (מקווה שתאהבי) קניתי אותה ואני מקווה שזה לא יותר מידי קיטשי בשבילך. לי אישית חגגו ביום השני של ראש השנה
ואו- את ממש נראית טוב בתמונת הפנים שלך. תימניה-אשכנזיה... ועוד עם שיער מחומצן- שחורדינית או משהו כזה.. ממש מצחיק אבל חמודה לאללה! מעולה מעולה! –אפשר להראות את התמונה לחברים שלי?

כן, שמתי לב לפירסינג. פירסינג אחד או שניים זה יפה. אבל קעקוע? לא נראה לי באופן אישי. מתי עשית אותו? ו-ההורים הרשו?
לגבי פרישה לפני הזמן – אני חושב לעשות את זה –באמת. אולי אחרי פסח וקצת לכייף וגם ללמוד לבגרויות –את יודעת (כי גם לך יש אותן) אני טוב במתמטיקה –די מסתדר לי למרות השם הגרוע שיצא למקצוע הזה.

נו שוק בצלאל- שמעתי עליו בטח. יש שם פלאפל ממש טוב! אמנם אני עובר בתחנה המרכזית בדרך הבייתה. אבל ממש בתוך תל אביב יצא לי להיות רק לפני שלשה חודשים. יוצא לך להסתובב בשיינקין?
אגב- איזו מוזיקה את אוהבת? אני אוהב שלמה ארצי, שלום חנוך, משינה, מזרחי כמובן וגם מוזיקה לטינית, ולועזית (טכנו בעיקר)
נח"ל –ביררתי קצת לגבי גרעין של נח"ל. יש גרעין עירוני ויש גרעין שיוצא לקיבוצים. זה מעניין. יש גרעין של הצופים שמתארגן באיזור המרכז. מה דעתך ללכת למפגש שלהם ביחד?... (רמז ממני...).
הסכמי אוסלו מבחינתי הם אסון. אבל אני מכבד את מה שאת אומרת, יהיו כאלו שינתקו קשר על בסיס דעה מנוגדת, אבל זה ממש טיפשי ואני לא פנאטי אידיוט כמו כמה מחברים שלי לכיתה (שלא התבגרו).
אם הייתה לי זכות הצבעה הייתי מצביע ליכוד... כמו ההורים שלי וכמו רוב אור עקיבא.
חדשות טובות –קניתי גיטרה, פשוט דיברתי עם חבר שלי והוא הציע לי את הגיטרה במחיר זול כי הוא רוצה לקנות אחרת. אז עכשיו יש לי את הגיטרה ואני מתאמן עליה קצת פה והרבה שם. רק צריך להסתיר אותה כי כולם מבקשים ממני "סיבוב". כבר כמעט הלכתי עליה מכות עם איזה "ילדון" שלקח ממני בכוח. בכל אופן נעלתי אותה בלוקר...
זה מספיק טוב? נוכל להיפגש? (אני עם הלשון בחוץ?....)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

10-11-94

היי לגיא!
מה שלומך?
ואו, תודה תודה על העגיל. זה ממש לא קיטשי. אני יצרף אותו לאוסף וזה יהיה אחלה! זה ממש כיף לדעת שמישהו שאתה בכלל לא מכיר (עדיין) חושב עליך ככה.
לא- אני מצטערת אבל לא תוכל להראות את התמונה שלי, פשוט אני לא רוצה שיתחילו לרכל עליי ואתה בטח יודע איך זה אצל בנים... (ועוד בנים שלמדו בלי בנות ובתנאים של פנימיה).
כבר סיפרת עליי ועל הקשר שלנו? ולמי?
יש לי קעקוע של כנפיים של מלאך בגב התחתון. אפשר לומר שאם אני שמה חולצת בטן אז רואים אותו. האמת עשיתי אותו לפני שנה וההורים שלי לא עשו טררם גדול. אבא שלי אמר משהו וזה הכל. זה הכל ממש.
אתה טוב במתמטיקה? אני לא כל כך. אני אבל טובה באנגלית. הורים שלי דיברו די הרבה בשפה הזאת –כשהייתי קטנה חשבו שאני לא אבין, אבל דווקא כן הבנתי... חוצמזה שהייתי הרבה בחו"ל- ברזיל (כמובן), ארצות הברית, בריטניה, צרפת ויוון.
אחחח, פלאפל בצלאל ובתי הקפה של שינקין. נשמע ממש טוב. ממש טוב. הייתי שם לפני כמה ימים עם חברה שלי גלי, ישבנו ושתינו קפה הפוך בכוסות גדולים וקינחנו בעוגת פירות.יוצא לי להסתובב שם הרבה, אני מהבוהמה, לא?...
אני גם אוהבת בערך מה שאתה אוהב מבחינת מוזיקה, אבל גם סלסה ובוסה נובה (שמעת על גל קוסטה?) וטכנו והיפ הופ וMTV (אם אתה יודע מה זה?).
לגבי נח"ל –ללכת למפגש שלהם ביחד... אבל קודם כל צריך לדבר על זה –לא?...
אתה צודק- לא צריך לנתק קשר חברי בגלל דעה כזאתי או אחרת ואני כתבתי על זה בחיבור למורה לחיבור. כי פשוט הדעה הזאת משתנה וזאת מתחלפת אבל חברות לא משתנה בקלות וצריכה להישאר.
אני לא מבינה את ההצבעה השבטית לליכוד (וגם למפלגות אחרות). הבנאדם צריך לחשוב מה טוב לו ולא ללכת כמו רובוט להצביע...
לסיום – אני ממש שמחה שקנית את הגיטרה –בעצם זה גם בשבילי...

אני עוד קצת אמתח אותך (ממש עוד קצת) ואל תתעצבן... (יהיה שווה –אני מבטיחה!)

אז המשימה היא: תקליט את עצמך מנגן כמה שירים ושלח לי בקלטת טייפ פשוטה (ואז אגמול לך)

אחלה יום!
הילה
-----------------------------------------------------------------

16-11-94

היי הילה.

מה שלומך? הכלטוב?

הנה לך – אני מצרף קלטת (קצת באיכות גרועה) ובה יש שלשה שירים –לקחת את ידי בידך. מה הן המילים (שלמה ארצי). LET IT BE
אני מקווה שתאהבי (ולא תבקשי ממני עוד שלש שירים נוספים...)

קצת מותחת אותי, קצת כעסתי –אבל לא ליותר מידי זמן. רק לדקה אחת בערך,. את יודעת למשוך ולמשוך ואני יודע להימשך ולהימשך...כמו פרפר אל פרח...

סיפרתי על הקשר בינינו- לא הראיתי את התמונה. יש לי שלשה חברים ממש טובים ורק להם סיפרתי עלייך . אל דאגה, אם אמרת וביקשת שלא אראה, אז אני לא אראה.

פששש –נראה לי שיש לך יד חופשית בבית. אם ההורים שלי היו רואים אותי עם קעקוע הם היו ממש משתגעים מזה. כשאחות שלי עשתה עגיל נוסף באוזן הם גם כן התרגזו. אז מה הם יגידו עליי... ומה יגידו על אבא שלי בבית הכנסת. ירכלו עלינו (ואי ואי ) –אני קצת מגזים בשביל הצחוק...
עדיין לא הייתי בחו"ל. חשבתי לנסוע לפני הצבא ליוון או לתורכיה (כמו כל עם ישראל) ואחרי הצבא לעשות את הטיול הגדול או למזרח או לדרום אמריקה.

פששש- אני אומר לך את זה רק עכשיו אבל יש לך כתב עגול ויפה, אני בכל אופן כותב כתב שטוח כזה, מקווה שאת מבינה (אבל אם את עונה על השאלות אז את מבינה...)
על גל קוסטה שמעתי בערך ו-בטח שאני מכיר את אם טי וי. למה לא? יש לי טלויזיה בבית. (לא בישיבה)

אז אני שולח את הקלטת. ומקווה לתשובה (שתהיה קצרה, אבל עניינית)

המצפה לגמול
גיא.

---------------------------------------------------------------------
21-11-94

היי גיא
אתה נשמע מתוק בנגינה וגם בליווי של הקול.
טוב, אני לא אעכב אותך יותר מידי אז הנה המכתב הזה יהיה קצר מידי ואת השאר נשלים בטלפון שמספרו:
******-03

להשתמע
המצפה לשיחה
הילה.

 

ס   ו   ף

 

כתבו:

שלי

פולק