[ליצירה]
את האמת?
כל התגובות והמחמאות של המגיבים מדברות בעד עצמן. הלוואי... והיה לי מה לוסיף וכל מי שרואה
ביצירה זו פגם ולו הקטן אינו ראוי לה!
שירך זה יהדהד עוד רבות במוחי.
תודה זו מילה עניה מדי כדי להודות על יצירה שכזאת.
חיים
[ליצירה]
אהבתי!
העולם הוא טוב כאשר האנשים שסביבך טובים הם!
הבעיה למצוא אותם! זו תגובתי לרינה.
ולך: שיר נפלא האומר את כל האמת אשר אין אוהבים לשמוע יריתה מהלב והלואי ותמשיך כך!
זו השירה הנכונה ולא התיפיפות שמאחורי המילים!
תודה אהבתי מאד:
חיים
ואלה אישה נשואין אם בכלל ילד מכות מה אין פה!
יפיפה!!!
תגובות