[ליצירה]
רק עבור סתיו לשם!
כמה תגובתך הייתה נכונה זה סיגנון הנקרא בשם:
נאיבי והוא מאד פופולרי וידוע הביצוע כאן מושלם
טכניקה מלאה ויסודית ציור מעולה.
תודה כי שוב נהנתי מהיצירה:
חיים
[ליצירה]
תודה לך מארי יקרה!
אלו הם חיינו באם נרצה או שלא נרצה חלקיקי
רגעים המכילים את שתואר בשיר כאשר את כל שאנו זקוקים כדי להופכם לטובים ונעימים היא: אהבה
וכושר סבל לקראת הרע בהן:)
שלך בהערצה: חיים
תודה שחזרת כי זו חובה
[ליצירה]
אבקש ואקח לי את הזכות להגיב שוב על היצירה המקסימה הזאת!
בנוגע לאף אשר הפריע לכמה מגיבים הליכלוך אשר תחתיו אפשר לחיות עם זה באם נתיחס לכך שהאור מגיע מצד ימין מלמעלה ואז הכל מסתדר.
בקשר לאשר הגיבה עלומה הרי שזה נכון מאד
שהסיגנון מאד מזכיר את מודליאני.
אני במקומך לא הייתי נוגע בכלום וממשיך לדהור הלאה עם יצירות חדשות.
כל שכתבתי בתגובתי הקודמת על היצירה נשאר שריר וקיים!
תודה אהבתי:
חיים
תגובות