יש לי כמה טענות כלפי האנושות בכלל והישראלים בפרט. יש כמה דברים שאתה (חלקכם) עושים והם ממש לא מובנים:

1. ערסים בקיוסקים/פיצוציות- למה??? תעשו משהו מועיל (למרות שאתם ערסים) למה לשבת מחוץ לפיצוציה ביום שישי בערב? מה ההנאה שבדבר? מה ההגיון שבדבר?

משפט אופייני: "בונא אבי זדיין לי מהעיניים למה אתה הורס לי את הלילה, חבל, אני במצב רוח טוב היום, בדיוק זיינתי את אחותך"

2. ארגנטינאים בקיוסקים/פיצוציות- את זה אני באמת לא יכולה להסביר...

משפט אופייני: "קוודה אל מטורו אוול שש-בש"

3. אנשים שמחטטים באף ברמזור- התופעה הזאת פשוט מדהימה... ומאוד נפוצה. לפי ההגיון האנושי, בנאדם לא יעמוד בתור בסופר ויחטט באף נכון? כי רואים אותו, לא נעים. בנאדם לא יישב באוטובוס ליד אנשים ויחטט באף, כי רואים אותו (חוץ מאחד שפעם ישב לידי, אבל לא מדברים על זה... חוויה טראומטית..). משום מה, אנשים מרגישים מאוד בנוח לחטט באף באוטו כשהם עומדים ברמזור. לאותם אנשים: אוטו זה לא דבר אטום, חלונות, מעצם היותם שקופים, מאפשרים לעין אנושית מזועזעת מימינכם או שמאלכם לראות אותכם עושים את המעשה האסור, אז או שאתם מסדרים לעצמכם חלונות כהים, או שאתם מתנזרים!

משפט אופייני: "אוף זה לא יוצא"

4. ילדות קטנות וורודות שמדברות ספרדית אחת עם השנייה- מדובר במסמך אנושי מזעזע על ילדות בנות 11-15 שמכורות לסדרות הספרדיות/ארגנטינאיות המגעילות כמו המורדים וכאלה. הנ"ל הצליחו ללמוד עם הזמן מספר מילים ומשפטים בספרדים, והחליטו לדבר אחת עם השנייה במילים ומשפטים אלה כדי להראות את יכולתן המופלאה. לא נותר אלא להקיא.

משפט אופייני: אותו דבר כמו הארגנטינאים בפיצוצייה רק עם מיה/מריצה בסוף.

5. אנשים שמכורים לאנימה יפנית- מדובר בחננות עם תעודה, שצופים להנאתם באנימה יפנית (לגיטימי), מתמכרים לזה ומתחילים, בדומה לילדות מהסעיף הקודם, לדבר בינהם ביפנית ואף לאמץ את מנהגיהם והליכותיהם של הדמויות המצוירות.

משפט אופייני: "צ´ינסיוטאדי סטאדימה!" (התכונן למות ביפנית)... (כן, המצאתי את זה עכשיו)

6. אנשים שיודעים לדבר אלפית (שפתם של היצורים הדימיוניים אלפים :/)- יותר נורא מהשניים הקודמים, עזבו לא רוצה לדבר עליהם.

7. גברים חרמנים- רק דבר אחד אתם צריכים לדעת. זה שאתם חרמנים לא הופך אותי לטיפשה.

משפט אופייני: "היי מותק, יש לך עיניים יפות, עמוקות כאלה, מעידות על חוכמת חיים. רוצה לבוא לשירותים?"

8. עובדי מוקד 144- אנשים חסרי הומור בסיסי. אלה האנשים הכי מחושלים מבחינה נפשית בארץ. הם כבר שמעו בערך את כל הבדיחות והמתיחות הטלפוניות הקיימות באנושות המודרנית. שום דבר כבר לא יכול להצחיק או להשפיע עליהם.

משפט אופייני: "לא, אין לי את הטלפון של מורה הנהיגה שמחה גורה וכדאי שתמצא חיים ילד."

יש דברים שאני לא מבינה! פשוט לא מבינה! (בשבילך עדן =) )