[ליצירה]
כוכב יקר,
כל כך צר וכל כך רחב, זה כל כך אתה הגאונות הזו.
רק מה? אתה מתקמצן לנו בשירים, בכל פעם שאני קוראת משהו שלך, יש לי חשק לעוד!!
תן לעם מעט נחמה משיריך...
תמשיך כך להדהים.
כיסוף.
[ליצירה]
וואי, שי, עד מתי?
אני אוהבת את האחרונים שלך. למרות שהם נושכים קצת בפְנים.
אולי בגלל שכך......
זה הסתו עם הענן ועם הר(גש)וח המ(עיף אותנו בטלטלות לכל הרוחות)לטף...
[ליצירה]
הוי ליאורה מוגגת אותי כל כך!!
מן קסם כזה שכל כך הייתי רוצה לחוות, עם כל המשתמע מכך. קסם כזה שדרכי היחידה לחוותו היא רק דרכך ודרך שכמותך אם יעשו לי את הטובה והחסד הזה..
תקופה מלאת אינסוף משמעות...
תודה!
[ליצירה]
תודה כוכב, אני מניחה שאין ברירה... מנסה לקבל את מילמולי באהבה...
סתיו-
אני לא חושבת שהבנתי את ההערה. ה"את" מנוקד בצירה. זה ברור יותר? או שעדיין...?
דעה-
זה או שמתחברים להרגשה, או שלא. אין על מה להתנצל.
הדס וכולם-
תודה.
[ליצירה]
אוי רחמנות! אני כבר מזדקנת! (??) עבר לי צונאמי בבטן. עם כל שורה ושורה הוא הציף עוד. אתה שואל אם צונאמי במקרה הזה זה אומר טוב?
צונאמי זה מ ע ו ל ה !
והופך משהו...
תגובות