טוב,

כיון שראיתי שיש איזה שהיא מחשבה אולי לעשות כזה דבר אז כדאי שנביא לפעמים הלכה פשוטה כדי שנמצא מהמחשבות המזעזעות שלנו...

א-אנחנו מצווים מצווה מדאורייתא "ואהבת לרעך כמוך" ומוסיף ר' עקיבא שזה כלל גדול בתורה.
האם אתה מקיים מצוות עשה זאת כשאתה מרביץ? לא!
ביטלת מצוות עשה!

ב-הרבצת לשוטר בגלל שהוא הרביץ לך??? עברת על לאו דאורייתא "לא תיקום ולא תיטור!"
ובהקשר עם זה אני רוצה להביא ירושלמי בנדרים בהקשר עם הפסוק הזה אומרת הגמרא ככה...

"כתיב לא תקום ולא תטור את בני עמך. היך עבידא הוה מקטע קופד ומחת סכינא לידוי תחזור ותמחי לידיה.  (ויקרא יט) ואהבת לרעך כמוך.  רבי עקיבה אומר זהו כלל גדול בתורה."
"כתוב לא תקום ולא תטור את בני עמך. איך נעשה? יד שמאל חתכה את יד ימין יד ימין תחתוך את יד שמאל?"
ועכשיו לרעיון שעומד פה!
רבותי עם ישראל זה לא אחים שלנו!!! זה לא איזה אח שאפשר לשנוא ואפשר לאהוב! עם ישראל זה חלק מאיתנו!!!
כמו שכותב התניא בפרק ל"ב "נשמה אחת בגופים הרבה"! אז אתה מרביץ לעצמך??? למישהו שהוא חלק ממך???

ג-אם הרבצת לשוטר מסקנה שהוא הרגיז אותך נכון? אז גם כעסת שעליך נאמר "כל הכועס כאילו עובד עבודה זרה..."

ד-הרבצת לשוטר אתה נחשב "כל המרים יד על חברו נקרא רשע!"

ה-בהלכות קידוש ד' וחילול ד' של הרמב"ם ההגדרה מאוד פשוטה מה ההבדל בין קידוש ד' וחילול ד' האם ע"י זה שתרביץ תוסיף קידוש ד'? או אהבת שמים? לא! להיפך! הרבצת חיללת את ד'!! ואין יותר ראיה אמיתית מזה ממה שהיה במואסי רק מה שצולם מספיק לא משנה מה היה לפני או אחרי! זה חילול ד' מאין כמוהו!

ו-כולם מכירים את הפיסקא של הרב קוק על זה שאם נחרב בית המקדש על ידי שנאת חינם הוא ישוב להיבנות על ידי אהבת חינם. הוספת לבנין בית המקדש בזה שהרבצת??? לא!!!
והערה נוספת-אין כזה מושג אהבת חינם!!! זה המטבע לשון של הרב קוק אבל מצד האמת אין כזה דבר אהבת חינם!!! אין כזה דבר!!!!

ז-יש גמרא מאוד מענינת "כל המכנה שם לחבירו אין לו חלק לעולם הבא..." רבותי לכנות שוטר בכל כינוי שרק תרצו או בכלל כל מי שאתם שונאים -שגם זה דבר שהוא אסור- וכיניתם אותו בשם אין לכם חלק לעולם הבא! אני לא אומר את זה זה הגמרא! צריך לפקוח עינים ולשים את הדברים בפרופרציות...

רבותי,
אני חשבתי על זה קצת הרבה זמן וחשבתי מה יהיה? איך אפשר להסביר ששוטר הוא לא חיה, וגם אם הוא מתנהג ככה זה אומר שהוא זקוק להרבה רחמי שמים. רבותי צריך בסופו של דבר לזכור שיש אנשים שהם רחוקים מהקב"ה והם מחכים לנו שנבוא ונראה להם דרך אמיתית של אהבת ד' אהבת הבריות אהבת הארץ אהבת התורה! ואנחנו משמשים להם דוגמא אישית גם אם נרצה וגם אם לא נרצה! ואנחנו מסמלים את היהדות היום!
אז צריך להיות סופר סופר אוהבים סופר סופר מחבקים ולא ללכת בצורה של אלימות!

רבותי אנחנו מוסיפים עוד אור ועוד אור וכמו שאנחנו מתישבים היום בכל חלקי ארצנו בעז"ה לאחר ביטול הגזירה נמשיך להתישב בכל שאר חלקי ארצנו עם כל עם ישראל ביחד
ונקים דור של תשובה מאהבה תשובה משמחה!
ונראה כולנו בבנין בית המקדש במהרה...