[ליצירה]
שטויות.
אם כל יהודי,לארץ הולדתו שייך,
מזמן לא היה קיים עוד.
(ראה 1882,1942 וכו' וכו')
מי שליהודותו מתכחש,
ומי שלא מרגיש דבר לארץ ולעם זה,
יכול לקום וללכת.
מה כובל אותך לכאן???
[ליצירה]
תודה לכולכם על התגובות..
אמא שלום,שלום..-אמא תמיד צודקת..באמת אין עניין מיוחד במירכוז.
ישי-אני מודעת למגבלותיי באהבה שלי לחרוזים.כך יוצא לי,וכך אני אוהבת..
ושוב,תודה על התגובות.
[ליצירה]
התגובה שלך ממש גועלית..אלא אם כן יש כאן משהו נסתר ממני.
מי שכותב ,זה בא בד"כ מבפנים פגוע.במיוחד על הנושא הזה.
לא נראה לי שיש עניין להוסיף ועוד לפגוע ולפרסם תגןבה כ"כ לא עניינית.
[ליצירה]
[ליצירה]
אהבתי מאד..
הלואי ולא נצטרך עוד לשמור,ונוכל פשוט להתבונן על הנוף באהבה ולא במתח..
תודה לך!
[ליצירה]
סנופקין-אתה צודק.פוליטיקה תמיד הורסת את הקסם,ומכניסה את השיר למסגרת תלויית מקום וזמן.
אך בתוך עמי אני יושבת(וכותבת..) ופשוט לא יכלתי לדלג על העניין הזה..זה כמו,חצי אמת..?
ככה תחושתי.
תודה על התגובות,
בשורות טובות ומנחמות לכולנו..
תגובות