אבל שחף..זה בדיוק מה שעשיתי :-)
הווה- הילדונת השרועה על החוף
עתיד- בעוד מספר שניות תרוץ למים
והרגליים לא נכנסו לתמונה בטעות, ארבתי לקומפוזיציה הזו יותר מ20 דקות.. אני חושבת שהן מוסיפות את הפאנץ' לתמונה ובלעדיהן היא הייתה סתמית.
תמונה מאוד מעניינת.
הקומפוזיציה פשוט מעולה [זה שהילדה בקצה כל כך מוסיף!].
הרגליים למעלה, אמממ, בעיקרון הן הורסות, אבל מצד שני הן גם מוסיפות. זה נראה כאילו הן נכנסו בטעות [מה שאני משערת שאכן קרה], ולכן זה הורס, אבל כאוביקט מכוון הן בהחלט יכולות להוסיף. איך עושים את זה? אולי ע"י השם. אני ממליצה לך לחפש שם שיכלול גם את הרגליים שלמעלה בתוך התמונה, ויפתור את הבעיה הזאת.
בכל מקרה, מצויין.
אוקיי, אז אם ככה - מצויין.
באמת לא הבנתי את השם הקודם ותהיתי האם הוא מכוון לרגליים שלמעלה. [רק שלדעתי זה לא מספיק ברור שזו הכוונה. אבל זו כמובן הבחירה שלך...]
וואו!
הקומפוזיציה של זה נותנת נקודת מבט מעניינת ממש.
כשראיתי את זה היתה לי הרגשה של החול בידיים ממש...
הדבר שהכי נתן לי הרגשה של עומק בתמונה זה הרגליים למעלה.
רק דבר אחד- לא כ"כ הבנתי את השם, למרות ההסבר שנתת.
[ליצירה]
אבל שחף..זה בדיוק מה שעשיתי :-)
הווה- הילדונת השרועה על החוף
עתיד- בעוד מספר שניות תרוץ למים
והרגליים לא נכנסו לתמונה בטעות, ארבתי לקומפוזיציה הזו יותר מ20 דקות.. אני חושבת שהן מוסיפות את הפאנץ' לתמונה ובלעדיהן היא הייתה סתמית.
[ליצירה]
תמונה מאוד מעניינת.
הקומפוזיציה פשוט מעולה [זה שהילדה בקצה כל כך מוסיף!].
הרגליים למעלה, אמממ, בעיקרון הן הורסות, אבל מצד שני הן גם מוסיפות. זה נראה כאילו הן נכנסו בטעות [מה שאני משערת שאכן קרה], ולכן זה הורס, אבל כאוביקט מכוון הן בהחלט יכולות להוסיף. איך עושים את זה? אולי ע"י השם. אני ממליצה לך לחפש שם שיכלול גם את הרגליים שלמעלה בתוך התמונה, ויפתור את הבעיה הזאת.
בכל מקרה, מצויין.
[ליצירה]
אוקיי, אז אם ככה - מצויין.
באמת לא הבנתי את השם הקודם ותהיתי האם הוא מכוון לרגליים שלמעלה. [רק שלדעתי זה לא מספיק ברור שזו הכוונה. אבל זו כמובן הבחירה שלך...]
[ליצירה]
וואו!
הקומפוזיציה של זה נותנת נקודת מבט מעניינת ממש.
כשראיתי את זה היתה לי הרגשה של החול בידיים ממש...
הדבר שהכי נתן לי הרגשה של עומק בתמונה זה הרגליים למעלה.
רק דבר אחד- לא כ"כ הבנתי את השם, למרות ההסבר שנתת.
[ליצירה]
אני מתקשה להגיב לאמירות פוליטיות, ובכל זאת-לשם האיזון כאן, מוכרחה. הגיע הזמן שמישהו כאן ינסה להבין, לפחות ינסה, שכל תוכנית ההתנתקות אינה באה כמשהו אישי נגד תושבי גוש קטיף. התוכנית הייתה מתרחשת באותה מידה גם אם היו יושבים שם שמאלנים ואנשי שינוי! יש סימפטיה בעם לתושבי הרצועה (טוב..אחרי חסימת הכבישים קצת פחות..), וכולם מזדהים עם האובדן האישי ש(אולי)יאלצו להתמודד איתו. זו לא תוכנית התנכלות לדתיים,צאו מזה!!! ואולי אם נקדים להפנים את זה, נוכל באמת למנוע את מלחמת האחים המדוברת.
[ליצירה]
ערוגה.. קודם כל- חלילה לך מלהזכיר את המושג "דיגיטלי" לידי :-)
שנית, בכוונה לא העלתי רמת קונטרסט, רציתי שהחתול ייצא כמעין צללית מטושטשת יותר, זה מוסיף לו נופך דרמטי (לטעמי).
[ליצירה]
מסכימה עם ערוגה (אם הבנתי אותך נכון). יש 2 דרכים לצלם צלליות: או שהדמות חשוכה לחלוטין ואפשר לראות רק קווי מיתאר, או שהדמות מוארת באור רך ואפשר לראות פרטים. בפורטרט כאן השתמשת בשתי השיטות יחד.. זה חדשני, מעניין, ואם לכך התכוונת-אתה יכול להיות מרוצה מהתוצאה.
[ליצירה]
ואני חושבת שדווקא המילים ה"לא מכובדות" היו במקום. מדרשיסטיות וביינישים יקרים, יש גם עולם כזה בחוץ- וספרות אמורה להביע מציאות (כן,כן, גם אם היא לא אידיאלית). אדם שנמצא בתהומות כמו הדמות הזו, בהחלט ישתמש במילה "דפוק" ולא ב"אבוי לי".
ותמי, עשית לי הרגשה של ת"א (האהובה), וגם מעט הכאבת בסוף.
[ליצירה]
ענק! נפלא! מצוין! זה בדיוק העניין- לתפוס רגע סתמי לכאורה ולתת לו נפח ע"פ המשמעות שאת מצאת בו.
ממש נדמה כגולגולת בוכה. באמת יופי של תמונה, אהבתי מאוד
תגובות