נו... אלוהים שלי מה קורה ?
זה אני מדבר, מאיר, מכירים.
נפגשנו לראשונה לפני 27 שנה ומאז אני מחפש אותך.
אומרים שאתה מסדר את כל האירועים בעולם, הטובים והרעים, אז אני בהחלט מבין שאתה עסוק מעל הראש ואין לך עוזרים ומי אני בכלל שמטריד אותך בזוטות כמו אהבה.
אז זהו שנגמרו כל הרעיונות ונראה לי שיש סיכוי אחד קטן שאתה פנוי כעת ויכול להקשיב לי.
אל תשכח שלפני שנתיים נטלת את אבי ואני לא אכנס כעת לויכוחים אם עשית טוב או רע, זה נעשה, אבל באותו זמן גם לקחת ממני את אהובתי.
או.קיי, אני יודע מה שתגיד, שנתת לנו זכות בחירה והיא עשתה את הבחירה שלה ותפנה אליה.
אז הקטע הוא אלוהים שפניתי אליה, אני בטוח שאתה יכול לנחש מה התשובה
בינגו אלוהים,
כלום.
אז אתה מבין, אני מאמין בך, לטוב או לרע, לא יודע מדוע ולמה, זה פשוט עובדה, ואני לא יודע בדיוק מה לעשות ?
אני לא מתפלל אליך כי אני יודע שאתה שונא צביעות, די דומה למה שאני חש. אם הייתה לך היכולת לחוש כאב אז גם אתה היית לוקח את העט וכותב למישהו מכתב, מישהו שניתן לכנות אותו אלוהים, ופה זה "הקאטץ", אתה הוא אלוהים.
שק הדמעות שלי יבש, אני יודע שיש שם עדין כמה נוזלים אבל הם בתוקף מסרבים לזלוג וגם ילדים גדולים אינם בוכים.
חבל, היית צריך להוסיף את זה לתנ"ך, אתה פשוט לא מדמיין כמה אמהות היו מודים לך על זה.
בינינו ואתה יודע את זה " הו כל יכול " שכמותך, אני כועס, עצבני ומיואש.
אבדתי את טעם החיים שנפרדנו, ואל תגיד לי שזה דבר שולי.
אני פשוט מפחד לקחת את גורלי בחיי ולסיים את הסבל והייסורים הללו, אז אני בונה עליך, אני רוצה למות
וזה כל כך פשוט.
אני מעשן את עצמי למוות בתקווה שסרטן ריאות יתפתח או סתם איזה סרטן, אל תדאג, אני לא אלך לטיפולים ומקווה שזה יבוא באיזשהו בום.
אם אני אדע שיש לי איזה זמן קצוב אז אולי אוכל לעשות את כל הדברים שבא לי בלי איזשהו נקיפות מצפון, הרי מה כבר יוכלו לעשות לי, אני הולך למות.
במחשבה שניה כל כך עצוב לי על בני שלא יוולד, ואני כל כך אוהב אותו.
אני חושב שג´וזף הלר כינה זאת " מילכוד 22", אני בטוח שהיה לך זמן לקרוא את זה אף בגירסאות טיוטה, אני לצערי לא קראתי את זה.
אתה יודע משהו?
אני מביט אחורנית על חיי ובעצם גרמתי אושר להרבה אנשים.
אמת ויציב, גרמתי גם צער ואני לא מנסה להכחיש את זה, אבל גם שמחה להרבה אנשים שאני אפילו לא זוכר את שמם.
אז בינינו בלי זיבולי שכל, זה באמת מגיע לי ?
במידה וכן, לא סבלתי מספיק ?
הקרובים אלי לא סבלו מספיק ?
לא יודע בכנות מה לומר לך, איך לשכנע, זו הסיבה שאתה אלוהים ואני סתם אדם.
כאילו תחשוב על זה, מה כבר ביקשתי?
ביקשתי אותה, ואם לא אותה, מישהי שדומה לה, ואם לא מישהי שדומה לה אז מישהי שאוהב והיא תאהב אותי.
אתה רואה, זה לא כל כך מסובך ואני לא חמדן.
אז במידה ואתה מביט עלי ממרומי שמייך, זרוק איזה סימן קטן, איזה אות שהקשבת, קראת ולקחת לתשומת ליבך
שלך בכבוד רב, אהבה, הערצה וללא שמץ של קנאה
מאיר
אנחנו כבר מכירים 27 שנה, אפשר להגיד שזה חתיכת זמן.
נ.ב
בכל מקרה אם תעזור לי, אני אהיה חיב לך ולרוב אני משתדל להחזיר חובות, רק תגיד מה בא לך
אז לבנתיים, יאללה ביי ונדבר.