[ליצירה]
נחמדה,הדרך שבה אתה מתבטא. קלילה ושנונה. המלצה קטנה: אולי תעשה משהו בקשר לשורות הפותחות (עד ה"בכל אופן"). הן גם מסורבלות במקצת (לענ"ד), וגם לא מקושרות טוב לשאר הקטע. (שוב לענ"ד)
שיהיה לך יום טוב!
כנפ"ש
[ליצירה]
'המשורר מת, יחי המשורר המת'
חי ובועט, מנסה לצעוק 'המת עירום' אבל לאף אחד לא אכפת כי למשוררים מותר הכל, בעיקר אם הם מתים.
'טוב לכת לבית אבל' - גם בשביל קינטורים של הדוברים מטעם החיים
[ליצירה]
יפה.
אהבתי את הבדיחה ע"ח דילן.
הערה טכנית: למה לא לכתוב את שם הדובר ואת דבריו בשורה אחת? כפי שזה כתוב כרגע זה מקשה מאוד על הכתיבה, לא פלא שאפילו אתה לא הצלחת לקרוא עד הסוף:)
הדגמה:
לוציפר: ......
רם:..................
המ(ר)קיז דיו
[ליצירה]
הצעה
תחילה יש לתקן "מו" ל- "מן" או "מין".
כמו עוף החול לעלות מן האש,
להצמיח שנית כנפיים ולפרוח
אל העולם מתוכה (או מלהבותיה=ניגוד), נואשת,
לשוב ולבעור לעולם.
טקסט חביב:)
המ(ר)קיז דיו
[ליצירה]
יפה בפשטותו
אני אומר משהו בזהירות רבה, אני מבין שאת אדם מאמין, דווקא בגלל זה הייתי מצפה שבטקסט הזה לא תכתבי "אלוקים", אלא משהו אישי יותר.
המ(ר)קיז דיו
[ליצירה]
אם כבר מדברים על בוקובסקי וקארבר, אז צריך להבין שהכתיבה שלהם היא חסרת כל ערך ספרותי בלי הרקע הביוגראפי.
אבל גם רקע תרבותי-ספרותי, שרבים מדלגים עליו.
חובה לקרוא את עזרא פאונד וויליאמס קרלוס ויליאמס לפני שקופצים על בוקובסקי וקארבר כמוצאי שלל רב.
המ(ר)קיז דיו
[ליצירה]
למרות שאני לא מודה בדר"כ, אני מודה שיש בנאמר כאן משהו שאני יכול להסכים איתו.
כשאדם נהנה מיצירה של אחר, ראוי שיאמר תודה.
"תודה" זאת צורת תשלום יפה וראויה ברשת.
תודה.
המ(ר)קיז דיו
[ליצירה]
יופי של תפילה
דבר קטנוני קטן - אמהות מודות ולא מודים.
אני לא יודע למה, אבל יש לי תחושה שאם סידור התפילה היה מורכב מטקסטים כאלה, טקסטים שיכולים לגעת בי בפשטותם, בעכשווייותם, ברגישותם הבלתי מתפשרת, הייתי הופך לאדם דתי.
המ(ר)קיז דיו