ובכל פעם מחדש נפלֵאתָ בעיני
בתוך שאון החיים הצופֵף
מצליח תמיד לשזור עצמך
להגדיל שירה
ולהאדירה
ולהתגדל ולהתקדש- -
ומתוך כך כמו מתבקש לראות
אותי בעָניי
מתבדלת בצד
וגם אז רוחות החול צולפות בגבי
ואני מסוככת עלי ועל
האור הבָּלוּם- -
[ליצירה]
נווד, אתה צודק. המדרכה אמורה להיות בשורה משל עצמה, אך לא אמור להיות קיטוע.
אני לא מצליחה לשנות את זה מהיום שהעליתי את השיר. יצא לי מין אנטר מוזר, ומה שאני לא מנסה- זה לא הולך.
[ליצירה]
[ליצירה]
-
זה אולי קצת חושפני מצדי לכתוב דבר כזה, אבל גם אני בדיוק ככה.
אהבתי.
[ליצירה]
זה צילום טוב, וזו תמונה יפה, והשקדיה פורחת מקסים, באמת,
אבל הצילום הזה לא מחדש כלום כ'יצירה'.
הקומפוזיציה פתוחה, כתמי הצבע די אחידים.
פעם הבאה אולי כדאי לשחק קצת עם האור, עם הפוקוס, עם ההתמקדות. לא יודעת, אני לא מהמתעסקים בצילום, אז אני רק מציעה כצופה מהצד.
תגובות