[ליצירה]
לא יודעת מה איתכם (או שכן יודעת לפי התגובות) אבל פינגי היה מצחיק!...
באמת.....ביננו.... פינגי היה המצחיק שבחבורה....אחד קצת מטומטם...והיה לו איזה משפט שזכרתי שקרע אותי מחדש כל פעם.
אבל גם אם לא אוהבים את פינגי, אז למה דווקא נולי!?
אתם נורלמים!? היא ממש צרחה!...אבל נכון שהיה בה משהו חמוד.
עדיף בץ...הוא הייה קטן ושקט...
[ליצירה]
ממש יפהההההההההההההההההההה.
מאוד מאוד יפה!.
כתוב בצורה מדהימה, הרעיון על להשוות את זה למתמטיקה הוא מאוד יפה . למרות שלא התעמקתי בקטעים של המתמטיקה הם בהחלט התקשרו לסיפור בצורה יפה.
[ליצירה]
הכותב איפושהו מזכיר את זה שיגיע שלום? שערפת הוא טוב?
מה שהוא אומר זה שיבוא יום, יהיו שתי בירות- דהיינו שתי מדינות לשני עמים וגם כשזה יהיה כך עדיין העמים יאבקו, והמאבק יסתיים רק בניצחון של אחד העמים.
הכוונה היא בדיוק ההפך משלום.... בסכ"ה מי שיותר רוצה את זה שיהיו כאן שתי מדינות לשני עמים אלו השמאלנים שביננו, אלה שמאמינים גם בשלום, והשיר אומר שגם כשלכאורה יהיה שלום- כי יהיו 2 מדינות נפרדות, אז המאבק לא יפסק.
שיר טוב בהחלט.
[ליצירה]
טוב... אני רואה כי אין איש שמבין את השיר כמוני, ואולי טעיתי באמת. רק רצוני להבהיר שאין בכוונתי לעודד שנאת ישראל, ומי שמכיר אותי יודע שאני שונאת שיש כאלו שאוהבים יותר את אויבי ישראל מאשר את הישראלים עצמם.
לדעתי, בלי ההקדמה שזה לזכרו של עראפת ימח שמו וזכרו) זה כן מתאים למה שאני הבנתי, שאין כאן עניין של שלום... אלא פשוט תאור לכך שהערבים, ילחמו על עצמאותם.
תגובות