לזאת שאהבתי פעם ושפעם "אהבה" אותי.... אני לא יכול להסתכל לך בעיניים... אלוהים, כל מה שעובר לי בראש עכשיו, אלו הם הזיכרונות מהפעם האחרונה שראיתי אותך... ומן הסתם זו גם הפעם האחרונה בשבילנו... נפרדנו סופית, לתמיד... אני לא רוצה לראות אותך, לא מסוגל לסלוח. אל תעזי לבקש ממני לסלוח לך... כל מה שבא לי עכשיו זה לראות אותך סובלת , בדיוק כפי שאני סובל, אולי אפילו יותר, שתסבלי יותר, כי זה מגיע לך. את החיים שלי נתתי לך, ואת? מה את עושה אחרי שנתיים??? את לא מתביישת לפגוע בי ככה? אין לך טיפת רגש!!! את אדם בלי רגשות, בלי ספק האדם הכי קר ומגעיל עלי אדמות.... איך יכולת לשכב עם מישהו אחר ואחרי שעה לרוץ אליי, כאילו אני הדבר הכי טוב שקרה לך בחיים? איך יכולת להביט לי בעיניים? למה עשית לי את זה? למה? מה לא נתתי כדי שיהיה לך טוב... תמיד היית בעדיפות עליונה אצלי. תמיד זה היה קודם את ורק אחר כך אני... אני שונא אותך!!! אני מצטער על הרגע שנפגשנו. אני מצטער שנכנסת לי לחיים. אני מצטער שאהבתי אותך והענקתי לך שנתיים שלמות מהחיים שלי... אני מאחל לך שתיפגעי כמו שנפגעתי אני. שיהיו לך חיים עלובים , ממש כמוך! כי את אדם עלוב ואני בז לך... כל כך בז לך... אני מקווה שאני יוכל למצוא אהבה אמיתית בחיים, כי הפצע שהותרת בליבי, אמיתי וכואב... אני שונא אותך. הלוואי שלא היית עושה את זה. הלוואי שלא הייתי צריך לעבור את מה שעובר עליי עכשיו. הלוואי ולא היית קיימת ואז לא הייתי פוגש בך לעולם... לא היינו מתחילים את מה שאני כ"כ מתחרט עליו עכשיו - עלייך!!! עמית.