[ליצירה]
לירי המקסימה!
לירי,
אני לא יודע מה יש בעצב שלך שכל כך מושך אותי לקרוא את כל היצירות שלך, ואני מודה את כולן אהבתי וכולן ריגשו אותי...
אני בטוח שהעצב שלך הוא רק משהו חולף, אני אפילו בטוח בזה, כי באמת יש לך עוד הרבה סיכויים לדברים חדשים...אני לא מכיר אותך , אבל אני ממש מזדהה עם המון מהדברים שאת כותבת...
כל שנשאר לי הוא לחכות ליצירה הבאה שלך ולאחל לך רק טוב בחיים...ותאמיני לי הבחור יודע,זה רק עניין של זמן עד שהוא יבין...
[ליצירה]
מקסים
אני כניראה ממש מתחברת לסגנון הכתיבה שלך.
בכל אופן, אם "ההיא" מהשיר היא את, אז אני מאחלת לך שתתגברי על זה מהר, ומקווה שתימצאי מהר את האחד שיחמם לך את הלב.
[ליצירה]
לירי מתוקה,
גם כשקשה לי, אני משתדל להיות אופטימי בשבילך...
אני מניח שהשיר הזה עליך ואני מניח שאני צודק.
אני יכול להבטיח לך, שגם אם הוא יידע ויבין מתישהו בשבילך זה לא משנה...
תחיי את החיים שלך,
תנסי לא לחשוב עליו יותר מדיי ולא להתעסק בדברים כגון, לו רק ידע...
אני אומר לך את זה עכשיו מתוך ניסיון.
ובתור אחד כזה בעל ניסיון ואחד שעבר כאב קצת יותר גדול(לא שחלילה אני מזלזל בכאבך) אני מייעץ לך לעבור הלאה...להמשיך בחיים.
זה מה שתמיד אומרים לי בתקופה האחרונה וזה מה שנראה לי שאני יעשה....
עמית
נ.ב
מה עם איזו יצירה חדשה???
[ליצירה]
לירי, קראתי וניסיתי להבין את אשר עובר עליך...
נראה כי את ממש פגועה וכעוסה, אבל אל תיתני לשום דבר לרסק אותך ולשבור אותך עד כדי כך שהאנשים הכי חשובים לך בחיים לא מצליחים להגיע אליך או להבין אותך.
תמיד תזכרי שהאנשים האלה הם אלה שתמיד יהיו שם בשבילך, אל תתני להם להתרחק ממך...
שתפי אותם במה שעובר עלייך- זה בהחלט יעזור.
חוצמזה שאת כותבת נפלא ומצליחה להעביר את הרגשות שלך בצורה אמיתית...
בהצלחה...!!!!!!!!! (:
[ליצירה]
ושוב אנחנו נפגשים...
מרגש...
מאחל לך רק טוב.
תמשיכי לכתוב, את כותבת יפה! תנסי לכתוב על דברים שלא בינו לבינה, זה אולי יעזור לך יותר...אני מקווה.
שבוע טוב!!!(:
[ליצירה]
אני איתך
קראתי ובכיתי.
אני מזדהה מאוד עם התחושה שאת מתארת, כלפי האנשים מסביבך. לאנשים העוזרים לא קל להיות נעזרים.
אל תיתני להרגשה הזו לסגור אותך!
לחברים הטובים שלך, יש הזדמנות להשיב לך כגמולך. להיות שם בשבילך. אל תמנעי את זה ממך ומהם.
חברות אמיתית היא לא חברות אינטרסנטית, היא זו הנבחנת ברגעים הקשים. תני לחברים שלך לעמוד במבחן!
זה חשוב, ולו כדי שלא תרגישי כל כך לבד.
והכי חשוב, מוכרת לי מאוד תחושת הזרות הפנימית שאת מרגישה כלפי עצמך. ההפיכה לחלשה. אל תכבידי על עצמך! מותר לך להישבר לפעמים, ומותר לך לשקוע. אני מקווה בשבילך שתרגישי טוב- פיזית ונפשית ,
רק טוב!
[ליצירה]
הזדהיתי
מזדהה עם הרבה ממה שאת כותבת!!!
בטוח שעוד הרבה היו מסכימים איתי, זו הרגשה שרווחת אצל הרבה אנשים לאחר פרידה קשה מאדם אהוב.
לכל אחד מגיע סיכויי נוסף...גם לך!!!
אני באמת מאמין בזה וגם את צריכה.
עמית .
[ליצירה]
הרגשה כ"כ מוכרת
מה שכתבת מתאר בצורה כ"כ מדויקת את מה שאני חשתי מספר פעמים בחיי, לאחר שניפרדתי מאהוב.
תיאור דיי ממצה של המון כאב, עם תזכורת שלמרות הכל : חייבים להמשיך הלאה.
[ליצירה]
אחותי...
מי זה הבחור ששבר לך את הלב?
ממש התרגשתי לקרוא את המכתב שלך, הצלחת לרגש אותי, זה לא דבר פשוט.
את באמת כותבת מעולה... מקווה שתהי בסדר ושתמצאי רק אושר בחיים שלך.
[ליצירה]
אין ספק שאהבה ענקית הפכה לשנאה מטעות אחת ... טעות טיפשית שאני בטוחה שהאקסית שלך מתחרטת עליה, אחרת היא לא הייתה חוזרת אליך ומבקשת שתסלח לה.
אין לי ספק שאתה לא מסוגל לסלוח לה ובטח לא לחשוב על סליחה עכשיו.
מה שחשוב זה שתהיה חזק,
אני יודעת שתתגבר עליה.
וכמו שנהנה לקרוא הקדים אותי ואמר: זה רק עניין של זמן עד שהפצע יגליד, אבל תנסה להיות חזק ולעבור את זה...
פעם קודמת היית זה שייעץ לי, הפעם אני מייעצת לך...
אני בטוחה שתתגבר ושיהיה בסדר...
בכל מקרה,
תהיה חזק ותנסה לא לחשוב יותר מדיי על מה שהיא עשתה...זה רק יעשה את זה יותר קשה.
לירי!
[ליצירה]
עמית,
אני רואה שאתה ממשיך להוציא את כעסך וכאבך בכתיבה...
המשך כך, זו גם דרך להתמודד עם כאב.
מאחלת לך חיים טובים ומאושרים.
ושתמצא רק מקום לאהבה בחייך, לא לשנאה!!!
לגבי השיר, הוא ממחיש מאוד את מה שאתה מרגיש ואני באמת מקווה שתפסיק לשנוא, למרות שאני בטוחה שזה רק הכעס שמדבר ולא אתה...
בהצלחה!
לירי.
[ליצירה]
עמית!!!!!!!!!
שמת לב שרק הבנות מגיבות ליצירות שלך??? איזה בחור בר מזל...אני ממש שמחה לשמוע שאת הפסימיות החליפה האופטימיות ושבשתי היצירות האחרונות שלך אפשר לראות שאתה אכן ממשיך הלאה בחייך...כל הכבוד!!! אני בהחלט שמחה בשבילך ומאחלת לך רק אושר בחיים...כייף שחזרת...(:
לירי.