[ליצירה]
עמית!!!!!!!!!
שמת לב שרק הבנות מגיבות ליצירות שלך??? איזה בחור בר מזל...אני ממש שמחה לשמוע שאת הפסימיות החליפה האופטימיות ושבשתי היצירות האחרונות שלך אפשר לראות שאתה אכן ממשיך הלאה בחייך...כל הכבוד!!! אני בהחלט שמחה בשבילך ומאחלת לך רק אושר בחיים...כייף שחזרת...(:
לירי.
[ליצירה]
עמית. זה ממש יפה. זה כבר יותר מסתם מכתב. החריזה ממש מוסיפה. ואהבתי את הציניות. זו הדרך להתמודד לדעתי. (הלוואי שהיתה דרך טובה יותר.)
שמחה שאתה מסתכל על זה ככה עכשיו, ולא כמו שהסתכלת בהתחלה.
חיימאושרים.
:) שחף.
[ליצירה]
עמית,
אני רואה שאתה ממשיך להוציא את כעסך וכאבך בכתיבה...
המשך כך, זו גם דרך להתמודד עם כאב.
מאחלת לך חיים טובים ומאושרים.
ושתמצא רק מקום לאהבה בחייך, לא לשנאה!!!
לגבי השיר, הוא ממחיש מאוד את מה שאתה מרגיש ואני באמת מקווה שתפסיק לשנוא, למרות שאני בטוחה שזה רק הכעס שמדבר ולא אתה...
בהצלחה!
לירי.
[ליצירה]
עמית,
כואב... הכאב הזה עצום ואני יכול להבין אותך...
אני בטוח שישתפר עוד יום אחד ואז אולי תמצא מקום לסלוח לה, לא שמגיע לה, אבל תאמין לי זה רק עניין של זמן עד שתצליח גם לשכוח ממנה ואולי גם למצוא פינה בלב לסלוח....
חשוב לא לשמור טינה לאנשים בחיים!!!
אני יודע שזה לא יקרה עכשיו, אבל תן לזמן לעשות את שלו...
תהיה חזק,
נהנה לקרוא....
[ליצירה]
אין הרבה מה להגיד אחרי שאתה קורא דברים כאלה על אלו שאינם עוד בין החיים...
אני מסכים עם אלו שהקדימו אותי וביקרו, זה אכן כואב ועצוב והכי עצוב שזה באמת אמיתי ומוכר אצל הרבה מאיתנו...
הזדהיתי....
[ליצירה]
הזדהיתי
מזדהה עם הרבה ממה שאת כותבת!!!
בטוח שעוד הרבה היו מסכימים איתי, זו הרגשה שרווחת אצל הרבה אנשים לאחר פרידה קשה מאדם אהוב.
לכל אחד מגיע סיכויי נוסף...גם לך!!!
אני באמת מאמין בזה וגם את צריכה.
עמית .
[ליצירה]
לירי, קראתי וניסיתי להבין את אשר עובר עליך...
נראה כי את ממש פגועה וכעוסה, אבל אל תיתני לשום דבר לרסק אותך ולשבור אותך עד כדי כך שהאנשים הכי חשובים לך בחיים לא מצליחים להגיע אליך או להבין אותך.
תמיד תזכרי שהאנשים האלה הם אלה שתמיד יהיו שם בשבילך, אל תתני להם להתרחק ממך...
שתפי אותם במה שעובר עלייך- זה בהחלט יעזור.
חוצמזה שאת כותבת נפלא ומצליחה להעביר את הרגשות שלך בצורה אמיתית...
בהצלחה...!!!!!!!!! (:
[ליצירה]
יוסי,
לא יכולת לתאר את זה בצורה טובה יותר...
בעיניי כתבת מקסים, וניתן לראות דרך השיר את הרגשות העזים והמבקשים שלך אליה...
כאחד שגם היה מביע משאלה דומה אך באותה מידה גם שונה, אני חושב שהבעת את זה מאוד יפה....
אתה כותב נפלא!!!
עמית.
[ליצירה]
אושר... דבר כזה מתבקש אצל כולנו...
לפעמים הוא באמת בגדר חידה!
גם אני משתוקק לאושר יותר מכל דבר בעולם...
הלוואי וזה היה פשוט , סתם להיות אדם מאושר.
[ליצירה]
לירי מתוקה,
גם כשקשה לי, אני משתדל להיות אופטימי בשבילך...
אני מניח שהשיר הזה עליך ואני מניח שאני צודק.
אני יכול להבטיח לך, שגם אם הוא יידע ויבין מתישהו בשבילך זה לא משנה...
תחיי את החיים שלך,
תנסי לא לחשוב עליו יותר מדיי ולא להתעסק בדברים כגון, לו רק ידע...
אני אומר לך את זה עכשיו מתוך ניסיון.
ובתור אחד כזה בעל ניסיון ואחד שעבר כאב קצת יותר גדול(לא שחלילה אני מזלזל בכאבך) אני מייעץ לך לעבור הלאה...להמשיך בחיים.
זה מה שתמיד אומרים לי בתקופה האחרונה וזה מה שנראה לי שאני יעשה....
עמית
נ.ב
מה עם איזו יצירה חדשה???