עלמה הלַמַתני
על מה בלמתני?
שלמה לו שמעתני
אשפוך נא שיחי
תמה! לא רימתני
העל הרימתני
מיירוא פרמתני
ממער הגיחי
יופיך הדהימני
דמותך הדמני
הדום לא דימני
אדמת אדמוני
הלא יהללו
עוללים לא מוללו
עם כל זאת הללו
אעש גם אני
תגובות
אהבתי את המשחק של המילים אפשר לשמוע את הצלילים... יפה
פרח בר.
[ליצירה]
תוספת הסבר חשובה: (לפסקה האחרונה בחיבור)
החשיבה האנושית משולה לציר הנסיבתיות המורכב משלשלת של סבות ותוצאות שכל מרווח בין זוג נסיבתי שכזה, אתה יכול לחלקו לאין ספור זוגות דומים.
אך הדבק ביניהם תמיד יהיה החוש
פיתוח החשיבה האנושית מתבצע ע"י החילוק הזה.
לפיכך, כיוון שאין לתהליך סוף, הזקוק לא יגמר מעולם
[ליצירה]
תגיד, אתה בעצמך עובד במשהו או רק הוגה (ואילכך משתייף לאינטלגנציה השנואה עליך)?
[ליצירה]
[ליצירה]
אני רחוק מלהיות פנמיניסט, אך רק אידע אותך שמה שיפריע לפמיניסטיות בקטע הנ"ל הוא עצם הגדרת האשה כנפעלת והנ"מ היוצאת מכך...
המילה "שוביניזם" פירושה "שנאה" - כאילו ש"כל מי שלא בעדינו (דהיינו - בעד הפמיניסטיות) - נגדנו" - השימוש בביטוי זה כמו גם בביטויים "תנ"ך בגובה העינייים" "שטחים הכבושים" "יונים" לעומת "ניצים" - הוא אילוסטראציה למלחמת מונחים מצוייה.
אז אולי אין ה"גישה האמונית הכוללת" שוביניסטית פר-סה (כלומר, במובן המקורי של המילה) , אך היא בהחלט אנטי פמיניסטית וככזאת הינה בהחלט "שוביניסטית" במובן המושאל של המילה
אגיטע ווך!
תגובות