עלמה הלַמַתני
על מה בלמתני?
שלמה לו שמעתני
אשפוך נא שיחי
תמה! לא רימתני
העל הרימתני
מיירוא פרמתני
ממער הגיחי
יופיך הדהימני
דמותך הדמני
הדום לא דימני
אדמת אדמוני
הלא יהללו
עוללים לא מוללו
עם כל זאת הללו
אעש גם אני
תגובות
אהבתי את המשחק של המילים אפשר לשמוע את הצלילים... יפה
פרח בר.
[ליצירה]
שיר ביאליקי. מחורז כהלכה והחרוזים הסתדרו יפהפהפ ולא פגמו כהוא זה משיר פיוטי ענוג זה
[ליצירה]
[ליצירה]
מי שאמר
"אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שאפשר לתקן"
הוא אם כל הכבוד לא הרב קוק אלא רבי נחמן.
לא הבנתי מה כ"כ פוסטמודרני בסיפור.
כמו כן, הייתי ממליץ , בחלקים שבהם הגיבורים מדברים, לשים את הדוברים בשורות אחת מתחת לשניה ולא להשתמש במרכאות
ושאלה אחרונה: למה "מירב" ולא רחל?
[ליצירה]
שיר יפה ביותר
אך הערה קטנה ברשותך: החל מהשורה "לא יודעת שמחה אמיתית" השיר מאבד את המשקל שהיה לו עד כה.
"אין מנוח לכף רגלה" אולי כדי להחליף ב:"לא תנוח כף רגלה"
"לא יודעת שמחה אמיתית " ב:"שמחתה לא אמיתית"
וכולי וכולי
חוץ מזה רציתי להגיד לך שאת משוררת מוכשרת שיודעת להעביר רגשות יפים באופן יפה
עלי והצליחי!
[ליצירה]
א. סחטיין!
ב. רואים שקראת את ספרי פרופ' שולמית אליצור - כתבת קרובת י"ח כהלכתה ( כולל הנוסח הארצישראלי:
"... א-ל עליון קונה וגו' ", נוסח ה "מודים" ואיחויי "קרן ישועה" עם " בונה ירושלים")
כמו כן, חתמת יפה את הבתים (כולל הזכרת טל)
ג. המונח "גאולה" מתייחס לחלק האחרון במערכת היוצר (או לחלק הלפני-אחרון לפני ה"ועד מתי") , לכן אין זה נכון לקרוא לקרובה "גאולה"
ד. לא נכון להתחיל קרובה מהמלה " אור" ( זה מתאים למערכת- יוצר " אור עולם באוצר חיים"
" אור ישע מאושרים " וכו'
ה. שוב סחטיין!
תגובות